آمریکا عامل ناامنی در منطقه و سوریه است


آمریکا عامل ناامنی در منطقه و سوریه است

شفقنا – رئیس جمهوری پاکستان با انتشار پیام توئیتری، از دخالت نظامی آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان انتقاد کرد و نوشت: دخالت های بیجای واشنگتن، به بروز نا امنی در منطقه و سوریه منجر شده است. به گزارش ایرنا، «عارف علوی» امروز در پاسخ به توئیت سناتور آمریکایی رند پائول و در خصوص نگاه این سناتور که ایالات متحده […]

آمریکا عامل ناامنی در منطقه و سوریه است

شفقنا – رئیس جمهوری پاکستان با انتشار پیام توئیتری، از دخالت نظامی آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان انتقاد کرد و نوشت: دخالت های بیجای واشنگتن، به بروز نا امنی در منطقه و سوریه منجر شده است.

به گزارش ایرنا، «عارف علوی» امروز در پاسخ به توئیت سناتور آمریکایی رند پائول و در خصوص نگاه این سناتور که ایالات متحده در سیاست های دیگر کشورها دخالتی ندارد و تائید نظر ترامپ در رابطه با درست بودن دخالت های آمریکا در عراق، از این سناتور به شدت انتقاد کرد.
علوی با انتشار پیامی در توئیتر به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در خصوص خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و سوریه اشاره کرد و همچنین از ویرانی‌های به وجود آمده به دلیل حضور نظامی واشنگتن انتقاد کرد.
رئیس جمهوری پاکستان نوشت: کشورهایی که مورد آزمایش سیاست‌های مداخله‌گرایانه آمریکا قرار گرفتند دچار رنج وعذابی بزرگ شدند و گام بعدی باید بازسازی تخریب‌های این جنگ‌ها باشد.
علوی ادامه داد:این سیاست های مداخله جویانه، سبب خسارت های فراوان به کشورهای یادشده گردیده است.
به گزارش ایرنا، روابط میان ایالات متحده و پاکستان طی چند سال اخیر دچار تنش شده است.
یازدهم دیماه سال ۹۶ و در نخستین روز سال میلادی ۲۰۱۸، ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نخستین توییت خود در سال جدید میلادی خطاب به دولت پاکستان نوشت: «ایالات متحده طی ۱۵ سال گذشته بیش از ۳۳ میلیارد دلار برای کمک به اسلام آباد پرداخت کرده است، اما آنها چیزی جز دروغ و فریب به ما ندادند و رهبران ما را احمق تصور کردند. آنها پناهگاه‌های امنی را برای تروریست‌هایی که ما در افغانستان با اندکی کمک شکار می‌کنیم ایجاد کرده‌اند. (کمک مالی) بیشتری در کار نخواهد بود.»

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان