سوفیا فلورش قصد ادامه رقابت ها و رسیدن به فرمول یک را دارد


فرمول یک ایران – حدود یک ماه از تصادف وحشتناک سوفیا در پیست ماکائو گذشته است و سلامتی این راننده جوان رو به بهبودی است و به نظر می رسد او برای آینده برنامه های بزرگی دارد. ماشین فلورش پس از برخورد با ماشین رو به رویش، در سرعت حدودی 275 کیلومتر در ساعت به هوا پرتاب شد، این اتفاق حدود یک ماه قبل در پیست ماکائو رخ داد و در نهایت خودرو به سکوی عکاسان...

فرمول یک ایران – حدود یک ماه از تصادف وحشتناک سوفیا در پیست ماکائو گذشته است و سلامتی این راننده جوان رو به بهبودی است و به نظر می رسد او برای آینده برنامه های بزرگی دارد.

ماشین فلورش پس از برخورد با ماشین رو به رویش، در سرعت حدودی 275 کیلومتر در ساعت به هوا پرتاب شد، این اتفاق حدود یک ماه قبل در پیست ماکائو رخ داد و در نهایت خودرو به سکوی عکاسان برخورد کرد.

راننده 18 ساله از این تصادف بزرگ جان سالم به در برد اما او در بیمارستان بستری شد و یک جراحی 7 ساعته روی ستون فقراتش را پشت سر گذاشت. پس از ترخیص از بیمارستان، او به خانه اش در آلمان بازگشت تا در یک دوره نسبتا طولانی، سلامتی اش را به دست آورد.

من احساس خوبی دارم، تقریبا 4 هفته از این تصادف گذشته ولی من توانایی انجام خیلی از کار ها را دارم.

2 هفته گذشته بد نبود و در این مدت مراحل ریکاوری را آغاز کردم تا ماهیچه هایم بیشتر از این تضعیف نشوند و بدنم بتواند به کارش ادامه بدهد.

در حال حاضر همه چیز در مراحل اولیه قرار دارد و می خواهم قدرت پاها و دست هایم را دوباره به دست بیاورم اما نمی توانم از گردن و پشتم کار بکشم.

باید همه کار ها به آرامی پیش برود و مراحل ریکاوری طی شود، به همین دلیل من تمریناتم را روز به روز بیشتر می کنم و هر روز وزنم را افزایش می دهم.

واضح است که این به وضعیت استخوان هایم مربوط می شود اما برنامه مشخص است و من سعی می کنم سلامتی ام را دوباره به دست بیاورم.

سوفیا فلورش قصد ادامه رقابت ها و رسیدن به فرمول یک را داردسوفیا فلورش قصد ادامه رقابت ها و رسیدن به فرمول یک را دارد تصادف سوفیا فلورش ماکائو 2018

اینکه فلورش از آن تصادف بزرگ جان سالم به در برد شبیه به یک معجزه است اما چیزی که این موضوع را تاثیر گذار تر می کند، امید این راننده برای بازگشت به رقابت ها و بلند پروازی هایش است.

افراد بسیاری فیلم تصادف را مشاهده کردند و بسیاری هم برایم پیام فرستادند. در میان این افراد راننده ها و تیم های فرمول یکی هم بودند، راننده هایی مانند آلونسو، نیکو روزبرگ و هالکنبرگ.

دیدن اینکه به جز خانواده، طرفداران بسیاری هم از سرتاسر دنیا تو را همراهی می کنند، غیر قابل باور است.

واضح است که من امیدوارم دوباره پشت فرمان قرار بگیرم.

برنامه این است که دوباره در همین سری مسابقات F3 اروپا شرکت کنم، مسابقاتی که حالا نامش قهرمانان اروپا (Euromasters) است.

امیدوارم با تیم قبلی خودم (ون آمرسفورت) به رقابت ها برگردم چراکه تیم بسیار خوبی است.

سوفیا برای فصل های بعدی هم برنامه هایی دارد و می خواهد در سطح های بالا تر رقابت کند.

باید دید چه می شود اما من هدفم رسیدن به فرمول یک است و می خواهم در آنجا موفق باشم و شاید بتوانم قهرمان فرمول یک باشم.

این هدف بزرگی است اما من هر سال به آن نزدیک تر می شوم و به نظرم شرایط لازم برای تبدیل شدن به اولین قهرمان زن جهان مهیا است.

من می خواهم بهترین راننده باشم. به نظرم با این هدف قسمت زن بودن ماجرا خود به خود به چشم خواهد آمد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی