آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال؛ از احتمال جذب منشا تا جدایی حسینی


آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال؛ از احتمال جذب منشا تا جدایی حسینی

شفقنا – مهاجم نیجریه ای سرخ پوشان در یک حالت به احتمال خیلی زیاد راهی استقلال شود. به گزارش شفقنا ورزشی، منشا با وجود آنکه در پرسپولیس در ترکیب اصلی به میدان می رود و بازیکن تاثیر گذاری به شمار می آید اما از نظر گلزنی آمار ناامید کننده ای از خود به جای گذاشته است. این مهاجم نیجریه ای که […]

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال؛ از احتمال جذب منشا تا جدایی حسینی

شفقنا – مهاجم نیجریه ای سرخ پوشان در یک حالت به احتمال خیلی زیاد راهی استقلال شود.

به گزارش شفقنا ورزشی، منشا با وجود آنکه در پرسپولیس در ترکیب اصلی به میدان می رود و بازیکن تاثیر گذاری به شمار می آید اما از نظر گلزنی آمار ناامید کننده ای از خود به جای گذاشته است.

این مهاجم نیجریه ای که در سرخ پوشان مهاجم نوک است در ۱۵ بازی نیم فصل نخست تنها یک گل به ثمر رساند و این اصلا آمار خوبی برای یک مهاجم آن هم خارجی نیست.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی جذب یک مهاجم نوک را در دستور کار خود قرارداده است و از قوچان نژآد و مهدی طارمی به عنوان گزینه های سرخ پوشان یاد می شود.

هر کدام از این دو مهاجم راهی پرسپولیس بشوند به احتمال خیلی زیاد منشا نیمکت نشین خواهد شد و زوج علیپور و طارمی یا قوچان نژاد در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت.

منشا بازیکنی نیست که نیمکت نشینی را تحمل کند به ویژه اینکه او در لیگ قهرمانان آسیا درخشیده و مورد توجه تیم های عربی هم قرار گرفته است. با توجه به اینکه استقلال در زمستان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است بعید نیست که منشا تمایل داشته باشد که در صورت نیمکت نشینی در پرسپولیس راهی آبی پوشان پایتخت شود.

منشا اگر به خوبی تغذیه شود مانند دوران حضورش در پیکان می تواند گل بزند. در نیم فصل دوم که پرسپولیس هجومی می شود مهاجمان بیشتر در موقعیت گلزنی قرار می گیرند و مهاجم نیجریه ای سرخ پوشان اصلا دوست نخواهد داشت نیمکت نشین شود.

سنگربان استقلال به احتمال خیلی زیاد با توجه به دعوت نشدن برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از تیم جدا شود.

سید حسین حسینی در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت های آسیا قرار نگرفت.

نیمکت نشینی های زیاد حسینی در استقلال در نهایت کار دست او داد و به همین خاطر کی روش او را در فهرست نهایی قرار نداد.

سید حسین حسینی اگر چه توسط کی‌روش به اردوی قطر دعوت شده بود اما نتوانست نظر مساعد سرمربی پرتغالی را به خود جلب کند و قافیه را به پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان باخت و از لیست مسافران جام ملت‌های آسیا جا ماند.

از طرفی رفتارهای سرمربی آلمانی استقلال در قبال حسینی باعث شده تا او تصمیم نهایی خود را برای جدایی از استقلال بگیرد.

شفر در مصاحبه‌های متعدد به تمجید از رحمتی پرداخت و مدعی شد دلیل بازی ندادن حسینی این است که وی نمی‌تواند مدافعان را به خوبی رهبری کند و با آنها صحبت کند. این حرف‌ها به مذاق حسینی خوش نیامده و او در جمع‌های خودمانی نسبت به این موضع شفر در قبال خود واکنش نشان داده و گلایه کرده است.

از ذوب‌آهن به عنوان جدی ترین مشتری حسینی نام برده می‌شود و باید ببینیم این دروازه‌بان جوان چه آینده‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس