20 بهترین ایده درآمدزایی در منزل برای سال 98


20 بهترین ایده درآمدزایی در منزل برای سال 98

کسب و کارهای خلاقانه و ایده های کارآفرینی در منزل همیشه مورد توجه مردم بسیاری در سراسر جهان است که تصمیم می‌گیرند در منزل خود کار کنند یا ساعات تعطیلی خود را به شغل دوم بپردازند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا درباره 20 ایده درآمدزایی در منزل بیشتر بدانید 1.  گل و گیاهان خانگی پرورش دهید نکته‌ی فوق‌العاده در مورد باغبانی و پرورش گل و...

کسب و کارهای خلاقانه و ایده های کارآفرینی در منزل همیشه مورد توجه مردم بسیاری در سراسر جهان است که تصمیم می‌گیرند در منزل خود کار کنند یا ساعات تعطیلی خود را به شغل دوم بپردازند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا درباره ۲۰ ایده درآمدزایی در منزل بیشتر بدانید

20 بهترین ایده درآمدزایی در منزل برای سال 98

۱. گل و گیاهان خانگی پرورش دهید

نکته‌ی فوق‌العاده در مورد باغبانی و پرورش گل و گیاهان خانگی این است که علاوه بر اینکه به کسب و کار و ایده درآمدزایی در منزل رسیده اید توانسته اید برای محیط زیست و جهان هم مثبت باشید. از همین الان می‌توانید این کار را برای همسایه‌های محلی‌تان انجام دهید. به این صورت که اگر در منزلتان فضای کافی در اختیار دارید شروع کنید برخی از گل و گیاهان محبوب را پرورش دهید و بزرگ کنید و در گلدان های زیبا بکارید و اول به همسایگان تان بفروشید و پس از مدتی برای خودتان یک امپراتوری ترتیب دهید.

۲.به یک فرد مشهور در آپارات یا یوتیوب تبدیل شوید

افراد مشهور در آپارات یا یوتیوب از درآمد تبلیغاتی‌شان پول‌های هنگفت و عجیبی درمی آورند. برای این‌که بتوانید در یوتیوب به یک فرد مشهور و محبوب تبدیل شوید کافی است یکی از ویدئوهای‌تان همه جا پخش شود و بعد از مدتی ویدیوهای دیگری هم به مردم نشان دهید. البته بعضی ها برای خودشان حاشیه هایی هم درست می کنند و گاهی اسامی ناجوری به خودشان لقب می دهند تا معروف شوند. اما به نظر میرسد با کارهای درست و ویدیوهای خلاقانه شما مسیر بهتری را برای استفاده از این ایده درآمدزایی در منزل داشته باشید.

۳. برای بازاریابی اینستاگرام خدمات مشاوره ای بدهید

جهان امروز جهان فناوری و شبکه های اجتماعی است و یکی از محبوب‌ترین و پرسودترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر تلگرام و اینستاگرام است. مردم درباره‌ی اینستاگرام چیز زیادی نمی‌دانند و شرکت‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، از این رو مشاوره بازاریابی اینستاگرام یکی از بهترین انواع ایده درآمدزایی در منزل محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط: ۱۰ گام که ایده های خود را به کسب و کار میلیاردی تبدیل کنید

۴. در منزل به آموزش خصوصی و تدریس بپردازید

معلمی کردن علاوه بر نیاز به دانش نیاز به عشق مضاعف هم دارد. شما باید علاقمند به چالش با دانش آموزان تان باشید. برخی آدم‌ها عاشق یاد دادن هستند؛ آن‌ها واقعا از کمک به دیگران برای یادگیری مسائل مختلف لذت می‌برند. اگر شما هم از همین دسته آدم‌ها هستید، باید از این علاقه‌تان پول بسازید!

۵. اسباب‌بازی یا لباس مخصوص حیوانات خانگی بسازید

نگهداری از حیوانات خانگی در کشور ما هنوز رواج زیادی نیافته است و از همین رو فروشگاه های بسیار کمی وسایل جانبی مورد نیاز انواع حیوانات خانگی را میفروشند. بیش‌تر آن‌هایی که حیوان خانگی دارند، عاشق خرید اسباب‌بازی یا هدیه‌هایی برای آن‌ها هستند و شما با ساخت این وسایل می‌توانید پول زیادی به دست بیاورید. محصولات‌تان را از طریق فروشگاه‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی بفروشید.

۶. به بازاریابی محتوا بپردازید

اگر بتوانید وبلاگ یا یک سایت راه بیندازید و در آن، جمعیتی از دنبال‌کننده‌ها یا بازدیدکننده‌های ثابت و وفاداری تشکیل دهید که جهت دسترسی به مطالب و امکانات سایت به شما پول بدهند، می‌توانید راه بسیار خوبی برای درآمدزایی ایجاد کنید؛ هم‌اکنون، با کاهش درآمدهای حاصل از فعالیت‌های رابطه‌ای و تبلیغاتی، بسیاری از ناشران و مجلات آنلاین از این نوع درآمدزایی پیروی می‌کنند.

۷. تبلیغ بنویسید

بسیاری از وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها به داشتن محتوایی برای بازاریابی و تبلیغ نیاز دارند؛ و اگر قلم نافذی دارید، می‌توانید به عنوان یک تبلیغ نویس آزاد پول در بیاورید.

20 بهترین ایده درآمدزایی در منزل برای سال 98

۸. کتاب الکترونیکی بنویسید

اگر در مورد موضوعی خاص دارای دانش و فن هستید، چرا کتاب کوتاهی درباره‌اش نمی‌نویسید و آن را به صورت الکترونیکی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های کتاب‌فروشی منتشر نمی‌کنید، و با فروش‌ آن، پول به دست نمی‌آورید؟‌

مطلب مرتبط: ایده پردازی: ۲۱ راه برای یافتن ایده های تقویت کننده کسب و کار

۹. مشاور کسب و کار بدهید

صاحبان کسب و کار‌ها را در تمام جنبه‌های کسب و کاری‌شان مشورت دهید و پشتیبانی کنید. این ایده‌ی بسیار گسترده‌ای است و از مشاور سئو (بهینه‌ساز موتورهای جستجو) تا مشاور مدیریت را پوشش می‌دهد. تجربه‌های‌تان به جای شما صحبت می‌کنند و فرایند بازاریابی و دستیابی به مشتریان نیز به صورت شبکه‌ای (دهان به دهان و فرد به فرد) انجام می‌شود.

ایده درآمدزایی در منزل ۱۰: وبلاگ نویسی کنید

وبلاگی بسازید و مخاطبین گسترده‌ای جمع کنید؛ اگر بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، کلی پول به دست می‌آورید. وب‌سایتی مانند تک‌کرانچ ابتدا فقط وبلاگی برای سرگرمی بود، ولی هم‌اکنون به یک کسب و کار بزرگ تبدیل شده است و ۲۵ میلیون دلار به دست آورده است.

۱۱. جعبه‌های کادویی بسازید

امروزه کادو به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌است و از این‌رو فروش جعبه‌های کادویی نیز رونق یافته است.

۱۲. شکلات و آب‌نبات‌سازی خانگی راه بیندازید

شما می‌توانید این کار را با سرمایه‌ی اندکی در خانه شروع کنید و از هنر و خلاقیت تان بهره ببرید و انواع شکلات و آب نبات های خانگی خوشمزه را ابسازید

۱۳. زیورآلات دستی بسازید

شما می‌توانید از خلاقیت‌تان در ساخت صنایع دستی مانند گردنبند و گوشواره بهره بگیرید. می‌توانید از سیم، مهره و چند ماده‌ی دیگر استفاده کنید، آن‌ها را کنار هم بگذارید و زیورآلاتی منحصر به فرد بسازید. شما می‌توانید حاصل دست‌تان را به‌صورت آنلاین یا در فروشگاه‌های محلی و نمایشگاه‌ها بفروشید.

۱۴. کارت‌پستال طراحی کنید

کارت‌پستال و اقلام کاغذی مشابه هنوز هم مصرف‌کنندگان خود را دارد. شما می‌توانید کارت پستال طراحی کنید و آن‌ها را به‌صورت آنلاین یا در فروشگاه‌ها بفروشید.

۱۵. شمع‌سازی خانگی راه بیندازید

شمع‌ها زیاد به عنوان هدیه استفاده می‌شوند. و از این رو شما می‌توانید با ساخت شمع‌های خلاقانه‌ی معطر و در رنگ‌های مختلف بازار خوبی به خود اختصاص دهید.

20 بهترین ایده درآمدزایی در منزل برای سال 98

۱۶. نویسنده‌ی کتاب کودک باشید

کتاب کودک فرصت‌های خلاقیت بسیاری همراه دارد. شما می‌توانید در داستان‌سرایی‌تان خلاقیت به‌خرج دهید و تصاویر منحصر به فردی را برای کتاب‌تان برگزینید.

۱۷. در نظرسنجی ها شرکت کنید

به تازگی برخی از سایت‌های نظرسنجی در ایران نیز تاسیس شده‌اند که با شرکت در نظرسنجی‌های‌شان می‌توانید پول در بیاورید.

۱۸. رزومه نویسی کنید

رزومه سند مهمی برای به دست آوردن یک شغل است. اغل افراد به دنبال یک رزومه‌نویس حرفه‌ای هستند. اگر در رزومه‌نویسی مهارت دارید می‌توانید این کسب و کار را شروع کنید.

۱۹. غذای خانگی بپزید و عرضه کنید

اگر در پختن غذا مهارت دارید می‌توانید کسب و کار غذای خانگی را شروع کنید.

۲۰. تاتوکاری یاد بگیرید و تتو کنید

تاتو یک هنر قدیمی است که همچنان در بین طیف گسترده‌ای از مردم محبوب است. اگر حس هنری دارید و در این زمینه آموزش دیده‌اید می‌توانید به انجام تاتو برای مشتریان‌تان بپردازید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – پریسا جعفری

منبع: entrepreneur

۲۰ بهترین ایده درآمدزایی در منزل برای سال ۹۸

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان