قابل توجه غرب زده ها، مانکن ها و گودیگک ها !


تکیه بر باد! ترامپ رسماً اعلام کرد: تمام نظامیان امریکا را از سوریه خارج می‌کند. قبلاً نیز برخی سیاسیون افغانستانی گفته بودند که زلمی خلیل‌زاد صریحاً به آنها گفته است: رئیس جمهور ترامپ به من مأموریت داده است که تا انتخاباتِ آیندۀ ریاست جمهوری...

تکیه بر باد!
ترامپ رسماً اعلام کرد: تمام نظامیان امریکا را از سوریه خارج می‌کند. قبلاً نیز برخی سیاسیون افغانستانی گفته بودند که زلمی خلیل‌زاد صریحاً به آنها گفته است: رئیس جمهور ترامپ به من مأموریت داده است که تا انتخاباتِ آیندۀ ریاست جمهوری امریکا، جنگ در افغانستان باید پایان یابد؛ تا زمینه‌ی خروجِ امریکا از این کشور فراهم گردد.

احتمالاً ترامپ قصد دارد خروج از سوریه و ختمِ غایله‌ی افغانستان را از دستاوردهای سیاستِ خارجی خود در انتخابات آینده قلمداد کند و حتی به قیمت بقای اسد و مشارکت طالبان در قدرت، پیروزی جمهوریخواهان و کلیدداری کاخ سفید را بار دیگر به دست آورد.

با خروج احتمالی امریکا و غرب از افغانستان، غرب‎زدگانِ مرعوب و مزدور و اسلام‌ستیزانی که در این هفده سال به بلندگو و سخنگوی اشغالگران و استعمارچیان تبدیل شده‌اند؛ از همین اکنون در تدارک یافتنِ یک سوراخ موش برای خود باشند! در چنان روزی، روزگارِ تباه و سیاهِ یتیمان غرب و تفاله‌ها و زباله‌های امریکا در افغانستان واقعاً دیدنی خواهد بود! البته این سرنوشتِ محتومِ تمام کسانی است که بر بادِ امریکا و غرب تکیه می‌کنند و کاخ سفید را قبله‌ی خود قرار می‌دهند!

مسیح ارزگانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق