حقیقت بسترن b30 را از مالکان بشنوید


حقیقت بسترن b30 را از مالکان بشنوید

رپورتاژ: آیا قصد دارید بسترن b30 بخرید و نظرات ضد و نقیض کارشناسان درباره این خودرو گمراهتان کرده است؟ آیا به توصیه‌ها و تبلیغات فروشندگان خودرو اعتماد ندارید؟ آیا مطمئن نیستید خرید بسترن b30 دست دوم گزینه به صرفه‌ای است یا نه؟ پس بهترین راه این است که کمی وقت بگذارید و نظرات کسانی را... The post حقیقت بسترن b30 را از مالکان بشنوید appeared...

رپورتاژ: آیا قصد دارید بسترن b30 بخرید و نظرات ضد و نقیض کارشناسان درباره این خودرو گمراهتان کرده است؟ آیا به توصیه‌ها و تبلیغات فروشندگان خودرو اعتماد ندارید؟

حقیقت بسترن b30 را از مالکان بشنوید
آیا مطمئن نیستید خرید بسترن b30 دست دوم گزینه به صرفه‌ای است یا نه؟ پس بهترین راه این است که کمی وقت بگذارید و نظرات کسانی را که این مدل بسترن را خرید‌ه‌اند در فضای مجازی بخوانید.

هشتگ‌ها را دنبال کنید

کافی است هشتگ #بسترنb30 یا #بسترن_b30 را در اینستاگرام جست‌وجو کنید. با هزاران عکس از بسترن b30 مواجه می‌شوید که زیر هر کدام ده‌ها نفر از مالکان خودرو نظرات و تجربه‌های خود را نوشته‌اند. جالب است بدانید بسترن‌سواران در شهرهای مختلف کشور گردهمایی دارند و دور هم جمع‌ می‌شوند. مثلا مشهدی‌ها حدود ۳ ماه پیش سومین گردهمایی سالانه خود را برگزار کردند. در اینستاگرام یک صفحه اختصاصی هم به نام besturn.savaran.b30 وجود دارد که دارای چند هزار دنبال‌کننده است.

اعتراض گسترده به افزایش قیمت

در حال حاضر داغ‌ترین بحث فضای مجازی مربوط به بسترن b30 درباره افزایش قیمت خودرو می‌باشد که صدای خیلی‌ها را درآورده است. خریداران بسترن b30 چندی پیش در مقابل شرکت بهمن موتور تجمع کردند. این اعتراض‌ها به فضای مجازی هم کشیده و موجب شده افراد به فکر فروش خودروهای پیش‌خرید شده بیفتند. به سایت دیوار که مراجعه کنید تعداد زیادی از این آگهی‌ها را خواهید دید.

کولر بسترن b30

موضوع دیگری که زیاد به بحث گذاشته شده مربوط به کولر خودروی بسترن b30 است. کاربری نوشته است: «سرمای کولرش از ماشین‌های دیگر کمتر است اما اگر با دستگاه تخلیه گاز شود و دوباره گاز به آن تزریق شود خنکای کولر دو برابر می‌شود.» کاربر دیگری پیشنهاد کرده است افرادی که ساکن مناطق گرمسیر جنوب کشور هستند این خودرو را نخرند. عده زیادی هم گفته‌اند که تا به حال به مشکلی برنخورده‌اند و سیستم خنک‌کننده عملکرد خوبی دارد. موارد زیر اقداماتی است که مالکان برای بهبود عملکرد کولر انجام داده و توصیه کرده‌اند:

مراجعه به نمایندگی برای تخلیه گاز و تزریق دوباره مسدود کردن ورودی رادیاتو بخاری در تابستان مسدود کردن دریچه هوا به سمت داخل خودرو

بسترن خود را زیباتر و مجهزتر کنید

مورد دیگری که کاربران به آن اشاره کرده بازار خرید بسترن b30 دست دوم است. عده زیادی معتقدند این مدل بسترن دچار افت قیمت زیادی می‌شود و بازار آن وضعیت مناسبی ندارد. از دیگر مزایای دنبال کردن هشتگ‌های بسترن b30 در اینستاگرام این است که افراد از افزودن تجهیزات و امکانات و اعمال تغییرات بر روی خودروی خود عکس منتشر کرده‌اند. مثلا از تعویض روکش‌ صندلی‌ها و کف‌پوش خودرو، نصب شارژر وای‌فای موبایل، ریکاوری رنگ و پوشش نانوسرامیک، اجرای رنگ روی قطعات داخلی خودرو، تعویض رینگ و اسپرت کردن خودرو و … . بنابراین می‌توانید تمام تغییرات اعمال شده بر روی خودرو را از طریق عکس‌ها مشاهده و تصمیم‌گیری کنید.

ارزش خرید بالا

علی‌رغم معایبی که از این خودرو مورد بحث قرار گرفته اکثریت کاربران توافق دارند که بسترن b30 به نسبت قیمت و در بین خودروهای هم‌رده بسیار مجهز است و عملکرد قابل قبولی دارد. بسترن b30 در جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سواری ۴ ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دریافت کرده است. برای خرید بسترن b30 دست دوم و صفر می‌توانید به سایت دیوار مراجعه کنید. فراموش نکنید کارشناسی خودرو پیش از خرید ضروری است حتی برای ماشین صفر کیلومتر. تعداد خیلی کمی از کاربران گزارش داده‌اند که خودروهایی که تحویل گرفته‌اند دچار مشکلاتی در رنگ و یا دیسک ترمز بوده است. در این زمینه «چرا کارشناسی خودرو پیش از خرید ضروری است؟» را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

منبع : ویرلن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...