درباره پژوهش باید به تولید علم و تحول بنیادی توجه شود


درباره پژوهش باید به تولید علم و تحول بنیادی توجه شود

مدیر مدرسه علمیه کوثر خواهران گفت: تولید علم و تحول بنیادی از جمله مسائلی است که باید در امر پژوهش به آن توجه کرد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، خدیجه جلالی مدیر مدرسه علمیه کوثر خواهران امروز (2دی) در مراسم افتتاحیه نخستین پژوهشکده مطالعاتی تخصصی کوثر که در حوزه علمیه کوثر برگزار شد، گفت: سال 1363 مجتمع علمی آموزشی کوثر با هدف تبلیغ و ترویج مبانی دینی تحت عنوان حوزه علمیه تاسیس شد که در راستای آموزش، تبلیغ و پژوهش به موفقیت‌های خوبی دست یافت.

وی افزود: تا کنون طلاب این مجموعه چندین سال رتبه‌های بالایی را کسب کردند، در حال حاضر نیز تاسیس پژوهشکده در راستای استفاده از دستاورد و نتایج خواهران پژوهشگر است که رسالت علمی و پژوهشی این حوزه علمیه به کمال برسد.

جلالی با بیان اینکه تولید علم و تحول بنیادی از جمله مسائلی است که باید در امر پژوهش به آن توجه کرد، گفت: برای رسیدن به این هدف باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود بر همین اساس ما در این مجتمع با هدایت روند آموزشی به بخش پژوهش گام‌هایی را برداشتیم و یاری خداوند موفقیت‌های هم به دست آوردیم.

مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران در پایان خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت‌های پژوهشی مجتمع شامل 300 عنوان پایان‌نامه در سطح 2و 3، بیش از 100 اثر در قالب مقاله و کتاب، انتشار دو نشریه علمی، فرهنگی و اجتماعی است.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات