شیرینی VIP سورینت


یکی دیگر از قنادی ها و شیرینی فروشی های لوکس تهران که در مدت زمان کوتاهی به یکی از غول های شیرینی پزی در غرب تهران تبدیل شد. یک قنادی شیک در مجموعه تجاری لوکس سورینت که بر خلاف مالکشان که در زندان اوین است، با بهترین کیفیت و بالاترین سطح رضایت مشتریان در حال […] نوشته شیرینی VIP سورینت اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار شد.

یکی دیگر از قنادی ها و شیرینی فروشی های لوکس تهران که در مدت زمان کوتاهی به یکی از غول های شیرینی پزی در غرب تهران تبدیل شد. یک قنادی شیک در مجموعه تجاری لوکس سورینت که بر خلاف مالکشان که در زندان اوین است، با بهترین کیفیت و بالاترین سطح رضایت مشتریان در حال فعالیت است و روز به روز دارد موفق تر میشود.
در وی آی پی هر مدل شیرینی ای که بخواهید خواهید یافت. همگی آن ها با بهترین مواد اولیه و زیبا ترین تزئینات برای شما تهیه شده اند. خلاقیت در خلق شیرینی های تازه و تزئین انواع خوردنی ها یکی از مهم ترین نقاط قوت وی آی پی است، البته قیمت شیرینی های آن بالاست ولی حین پرداخت هزینه خیالتان راحت است که دارید یک شیرینی فوق العاده با کیفیت و با اعلاترین متریال را خریداری میکنید. شیرینی های وی آی پی برای میهمانی ها و مناسبت ها و پذیرایی از میهمان های رودربایستی دار کاملاً مناسب هستند.

آدرس: شهرک غرب، خیابان مهستان، نبش کوچه دوم، ساختمان وی ای پی

تلفن :02188563878

شیرینی VIP سورینت

شیرینی VIP سورینت

شیرینی VIP سورینت

شیرینی VIP سورینت

شیرینی VIP سورینت

شیرینی VIP سورینت

شیرینی VIP سورینت

شیرینی VIP سورینت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران