پرونده نماینده سراوان فردا جمع بندی می شود


پرونده نماینده سراوان فردا جمع بندی می شود

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: تا کنون دو جلسه درباره حاشیه های حضور نماینده سراوان در گمرک برگزار شده است و فردا صبح این پرونده جمع بندی خواهد شد.

محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص بررسی موضوع حاشیه های حضور نماینده سراوان در گمرک، تصریح کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان دیروز ( دوشنبه ) و امروز ( سه شنبه ) در دو جلسه حاشیه های حضور نماینده سراوان در گمرک را با حضور اعضای هیئت نظارت، رئیس گمرک کشور و معاون پارلمانی وزارت اقتصاد بررسی کرد.

وی افزود: همچنین فیلم اصلی این واقعه که از سوی گمرک ضبط شده است نیز در این جلسات مشاهده شد، البته جلسات این دو روز به دلیل کسالت محمد باسط درازهی بدون حضور وی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور امروز رئیس جمهور در مجلس به منظور تقدیم لایحه بودجه سال ۹۸، جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیمه ماند و به همین دلیل ساعت ۷ صبح فردا (چهارشنبه) جلسه ای خواهیم داشت تا به جمع بندی برسیم.

جمالی نوبندگانی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر مختومه شدن موضوع نماینده سراوان در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هرگز اعلام نکردیم که پرونده نماینده سراوان در هیئت نظارت مختومه شده است چرا که اساساً تا دیروز این موضوع به صورت ویژه در دستور این هیات قرار نگرفته بود.

وی افزود: صرفا جلسه ای با حضور نایب رئیس اول مجلس که ریاست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را بر عهده دارد و همچنین بنده به عنوان سخنگوی این هیئت، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی، رئیس گمرک کشور، دو نفر از اعضای هیئت رئیسه و مسئول حراست گمرک جلسه‌ای برگزار شد که در آن جلسه مقرر گردید؛ رئیس گمرک با حضور در شعبات گمرک سراوان مشکلات این شعبات را پیگیری کند.

جمالی نوبندگانی خاطر نشان کرد: کسی که با نماینده سراوان برخورد و همچنین شخصی که اقدام به گرفتن فیلم کرده است هیچکدام از کارکنان گمرک نبوده اند و احتمالا از مراجعینی هستند که به طور روزانه آنجا رفت و آمد دارند.

وی همچنین درباره برخی اخبار مبنی بر شکایت تعدادی از نمایندگان از محمد باسط درازهی، تصریح کرد: هیچ شکایت مکتوبی از هیچ نماینده ای تاکنون به دست هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: موضوع انتشار فیلم جلسه غیر علنی توسط یکی از نمایندگان در هیئت رئیسه بررسی می‌شود و تاکنون این پرونده به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت