علی محمدی‌ ریاست آستان قدس رضوی را بر عهده می گیرد


علی محمدی‌ ریاست آستان قدس رضوی را بر عهده می گیرد

کانال تلگرامی روزنامه قانون در خبری نوشت: بر اساس برخی گمانه زنی‌ها حجت‌الاسلام علی محمدی سیرت، رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه به جای ابراهیم رئیسی، ریاست آستان قدس رضوی را بر عهده می‌گیرد.

علی محمدی‌ ریاست آستان قدس رضوی را بر عهده می گیرد

کانال تلگرامی روزنامه قانون در خبری نوشت: بر اساس برخی گمانه زنی‌ها حجت‌الاسلام علی محمدی‌ سیرت، رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه به جای ابراهیم رئیسی، ریاست آستان قدس رضوی را بر عهده می‌گیرد.

این رسانه در ادامه آورده است: همزمان با انتشار اخبار متعدد درباره جایگزینی ابراهیم‌رئیسی به عنوان رییس دستگاه قضا و احتمال رفتن وی از آستان قدس، برخی اخبار از آن حکایت دارد که حجت‌الاسلام محمدی سیرت جایگزین وی خواهد شد.

هنوز هیچ مقام و یا نهاد رسمی این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده است.

روز گذشته نیز دادستان کل کشور به خبر انتصاب ابراهیم رییسی به ریاست قوه قضاییه واکنش نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در حاشیه نشست حقوقی کاربردی در پاسخ به سوال «ایسنا» مبنی بر اینکه آیا خبر تعیین حجت الاسلام رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه که این روزها در فضای مجازی منتشر شده صحت دارد یا خیر؟ گفت: فعلا فضای مجازی است و تا به فضای حقیقی تبدیل شود طول می‌کشد.

در روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر ترک آستان قدس رضوی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی مطرح شده بود، اما تولیت آستان قدس رضوی در صفحه ایسنتاگرامی خود با انتشار مطلبی به این شایعات واکنش نشان داده است.

علی محمدی‌ ریاست آستان قدس رضوی را بر عهده می گیرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج