پالس مثبت فیفا به رقیب استقلال ؛ رقیب استقلال پاداش میلیاردی گرفت


العین با رسیدن به فینال جام باشگاه های جهان باعث شد تا فوتبال امارات بیش از هر زمان دیگری نامش در سطح رسانه های جهان مطرح شود. بنفش پوشان که برای رسیدن به این موفقیت بزرگ در کمتر از 10 روز سه بازی بسیار دشوار مقابل رقبای سرسخت را پشت سر گذاشته بودند در فینال مقابل کهکشانی های رئال مادرید با نتیجه 4-1 شکست خوردند تا به نایب قهرمانی بسنده...

پالس مثبت فیفا به رقیب استقلال ؛ رقیب استقلال پاداش میلیاردی گرفت

پاداش چهار میلیون دلاری فیفا برای العین پس از حضور در فینال جام باشگاه های جهان
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۳
پالس مثبت فیفا به رقیب استقلال ؛ رقیب استقلال پاداش میلیاردی گرفت

رسیدن به فینال جام باشگاه های جهان نه تنها از نظر اعتباری بلکه از نظر مالی نیز برای رقیب استقلال در گروه مرگ آسیا سود کلانی در پی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

العین با رسیدن به فینال جام باشگاه های جهان باعث شد تا فوتبال امارات بیش از هر زمان دیگری نامش در سطح رسانه های جهان مطرح شود. بنفش پوشان که برای رسیدن به این موفقیت بزرگ در کمتر از ۱۰ روز سه بازی بسیار دشوار مقابل رقبای سرسخت را پشت سر گذاشته بودند در فینال مقابل کهکشانی های رئال مادرید با نتیجه ۴-۱ شکست خوردند تا به نایب قهرمانی بسنده کنند.

صعود به فینال جام باشگاه های جهان در حالی طلسم عدم راهیابی تیم های خاورمیانه به فینال را شکست که این موفقیت باعث شد تا فدراسیون جهانی فوتبال فیفا مبلغی در حدود چهار میلیون دلار پاداش برای رقیب استقلال در گروه مرگ آسیا در نظر گرفت تا این باشگاه با دست بازتر در پنجره زمستانی وارد بازار شود و تیم خودش را تقویت کند.

بنا به اعلام روزنامه الاتحاد این پاداش فیفا به غیر از درآمدهای حاشیه ای از برگزاری و حضور در جام باشگاه های جهان از سوی اسپانسرها بود که باعث می شود تا العین با قدرت مالی بیشتر بتواند برای کسب عنوان قهرمانی آسیا برای حضور مجدد در این تورنمنت مانور بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک