جوراب هوشمندی که هرگز بو نمی‌دهد


تنظیم درجه حرارت پا‌ها به تقویت پاشنه‌ها منجر شده و راحتی و آرامش را در کف پا ایجاد می‌کند. این جوراب کاربردی پا‌های کاربران را در تمامی اوقات گرم کرده و در صورت راه رفتن طولانی و ایجاد گرمای بیشتر در کف پا، درجه حرارت پا‌ها را به‌طور اتوماتیک تغییر می‌دهد.

جوراب هوشمندی که هرگز بو نمی‌دهد
جوراب هوشمند و همه کاره SilverSocks به‌دلیل وجود میزانی از نقره خالص در بافت آن، درجه حرارت پای کاربر را تنظیم کرده و با استریل کردن باکتری‌ها، بوی بد پا‌ها را برای همیشه رفع می‌کند.

این جوراب‌ها با بهره‌گیری از خاصیت ضد باکتری نقره، ۶۵۰ نوع باکتری بدبو در پا‌ها را حذف کرده و طراوت و پاکیزگی را به کاربران هدیه می‌دهد. قسمت بالای ساق این جوراب به‌گونه‌ای طراحی شده است که گردش خون در پا‌ها را تسهیل کرده و با بهره‌گیری از سوراخ‌های بسیار ریز تنفسی درجه حرارت را به‌طور اتوماتیک تنظیم می‌کند.

تنظیم درجه حرارت پا‌ها به تقویت پاشنه‌ها منجر شده و راحتی و آرامش را در کف پا ایجاد می‌کند. این جوراب کاربردی پا‌های کاربران را در تمامی اوقات گرم کرده و در صورت راه رفتن طولانی و ایجاد گرمای بیشتر در کف پا، درجه حرارت پا‌ها را به‌طور اتوماتیک تغییر می‌دهد. این جوراب با جذب تعریق پا تمامی میکروب‌ها را استریل کرده و بوی بد را برای همیشه حذف می‌کند. SilverSock در سه رنگ و با سه اندازه متفاوت برای کاربران طراحی شده است.
۲۵ درصد این جوراب از نقره خالص تشکیل یافته و مابقی مواد آن از کتان، نایلون و استرچ تشکیل شده است. گفتنی است این جوراب هوشمند در حال حاضر در سایت کیک استارتر با قیمتی برابر ۲۹ دلار پیش فروش می‌شود. پیش‌بینی شده است جوراب هوشمند SilverSocks در ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار‌های جهانی عرضه شود.
منبع: ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته