رفتار ناشایست دانش‌آموز گستاخ با معلم قدیمی! +عکس


رفتار ناشایست یک دانش آموز چینی با معلم قدیمی‌اش خبرساز شد.

صراط:

ویدئویی که یک جوان ۳۲ ساله را در حال سیلی زدن معلم قدیمی‌اش نشان می‌دهد، تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی چین شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود که " چانگ" ۳۲ ساله در حالی که فریاد می‌زند "آیا مرا به یاد می‌آوری" به صورت پیاپی سیلی به صورت معلم خود می‌زند. ظاهراً این مرد حدود ۲۰ سال پیش و زمانی که معلم این جوان بود اقدام به تنبیه او کرده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران چانگ پس از بازداشت به پلیس گفت که زمانی که در مدرسه راهنمایی مشغول تحصیل بود، توسط این معلم خود مورد تنبیه قرار گرفته بود. او گفت: زمانی که در کلاس هشتم مشغول تحصیل بود، بار‌ها توسط این معلم مورد تنبیه بدنی قرار گرفت. چانگ در شرح ماجرا گفت که معلم قدیمی‌اش بار‌ها در مقابل سایر همکلاسی‌هایش او را وادار به درازونشست می‌کرد و سپس با لگد به سر او می‌کوبید. او گفت که هرگز نتوانست از این رفتار معلم‌اش چشم‌پوشی کند و سرانجام در یکی از خیابان‌های منطقه "لوانچوان" در استان هنان چین معلم قدیمی‌اش را در خیابان متوقف و اقدام به ضرب‌وشتم او کرد. در ویدئویی که منتشر شده، مرد میانسال در حالی که روی موتور نشسته و این پسر جوان بسیار خشمگین به نظر می‌رسد، در حال زدن سیلی به صورت معلم خود دیده می‌شود. ویدئوی مذکور توسط دوستِ پسر جوان که با او در حال قدم زدن بود، تهیه شده است.

رفتار ناشایست دانش‌آموز گستاخ با معلم قدیمی! +عکس

انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با بازخورد متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی کاربران رفتار خشونت‌آمیز پسر جوان با معلم قدیمی‌اش را مورد انتقاد قرار دادند، برخی دیگر نیز این معلم را بخاطر رفتار خشونت‌آمیز با دانش آموزانش سزاوار این نوع رفتار دانستند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی چین در مورد این حادثه ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته