بندرانزلی در جذب گردشگر دریایی جزو برترین‌های کشور است


بندرانزلی در جذب گردشگر دریایی جزو برترین‌های کشور است

معاون سازمان بنادر و دریانوردی، با اذعان‌ به اینکه بندر انزلی در جذب گردشگر در حوزه دریا جزو برترین‌ها در کشور است گفت: لازمه پیشرفت در شهرستان و حوزه توجه به بخش‌ خصوصی و جذب گردشگر است.

به گزارش ایسنا، منصور آرامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با بیان بخش اعظمی از اقتصاد کشور را اقتصاد دریایی تشکیل می‌دهد اظهار کرد: کشور ما دارای پنج هزار کیلومتر نوار ساحلی است و باید از این نعمت خدادادی به‌ درستی استفاده کنیم و مسئولان نیز توجه ویژه‌ای به اقتصاد دریایی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق مسئولان در حوزه اقتصاد دریایی، گفت: اگر ما بتوانیم از این ظرفیت به‌ درستی استفاده کنیم می‌توانیم در حوزه گردشگری دریایی و کشاورزی حرف نخست را در منطقه زده و جامعه‌ای رو به ‌پیشرفت داشته باشیم.

عضو هیئت عامل و معاون برنامه و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد دریامحور بیان کرد: همان‌ طور که مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی فرمودند هر زمان پا در دریا گذاشتیم‌ به موفقیت رسیدیم که این فرمایشات نشان از اهمیت نقش دریا در پیشرفت اقتصاد کشور دارد.

آرامی استفاده از ظرفیت دریا را وظیفه همه مسئولان دانست و افزود: مسئولان و مردمان شهرهای ساحل‌نشین باید از ظرفیت دریا به ‌درستی استفاده کنند در غیر این صورت شاهد هیچ‌گونه ‌موفقیت و پیشرفت در شهرهای ساحل‌نشین نخواهیم بود.

وی با اذعان‌ به اینکه بندر انزلی در جذب گردشگر در حوزه دریا جزو برترین‌ها در کشور است گفت: لازمه پیشرفت در شهرستان و حوزه توجه به بخش‌ خصوصی و جذب گردشگر است و اگر چنین‌ اتفاقی بیفتد، جوانان آن جامعه همه دارای اشتغال می‌شوند.

معاون برنامه و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور لازمه جذب سرمایه گزار را همدلی مسئولان دانست و عنوان کرد: یک‌ مجموعه اگر می‌خواهد به موفقیت برسد همه افراد در آن مجموعه باید همدلی داشته باشند لذا اگر می‌خواهیم یک سرمایه گذار را جذب کنیم‌ باید به آن اطمینان خاطر در رابطه با کار خود بدهیم.

آرامی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا هیچ خللی در کار سازمان بنادر و دریانوردی وارد نمی‌کند گفت: کشور در سخت‌ترین شرایط اقتصادی به علت تحریم‌های آمریکا به سر می‌برد ولی سازمان بنادر و دریانوردی بدون توجه به این تحریم‌ها کالاهای اساسی برای جامعه وارد می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان سازمان بنادر دریانوردی برای جذب کالاهای اساسی کشور خاطرنشان کرد: تلاش همه دوستان در سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد جوی آرام در جامعه از لحاظ جذب کالاهای اساسی برای کشور است و در انجام این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اذعان‌ به اینکه بندر انزلی دارای ظرفیت بسیار بالایی است یادآور شد: اگر مسئولان از ظرفیت این شهرستان به ‌درستی استفاده کنند در این بندر هیچ بیکاری نباید وجود داشته باشد چون این شهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا