هیچ رایی درمورد پرونده تصادفم اعلام نشده


هیچ رایی درمورد پرونده تصادفم اعلام نشده

عصر خودرو- مهدی قائدی هافبک استقلال از خودش در نیم‌فصل اول رضایت ندارد و می‌خواهد در نیم‌فصل دوم بهتر از قبل شود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا،مهدی قائدی هافبک استقلال از خودش در نیم‌فصل اول رضایت ندارد و می‌خواهد در نیم‌فصل دوم بهتر از قبل شود.

با قائدی که این روزها با تیم ملی امید در کیش به سر می‌برد، درخصوص شرایط تیم امید، نیم‌فصل اول لیگ برتر و شرایط استقلال و همچنین شایعاتی درخصوص اعلام رای پرونده‌اش در تصادف بوشهر صحبت کردیم.

شرایط تیم ملی امید چگونه است؟

خدا را شکر توانستیم دو برد خیلی خوب مقابل سوریه به دست بیاوریم و خود را آماده می‌کنیم تا برای انجام بازی دوستانه عازم اردن شویم.

این روزها خودت هم در بهترین شرایط آمادگی قرار داری؟

شرایط خودم خیلی خوب است و دوست دارم به تیم ملی امید و استقلال کمک کنم. یک آنفلونزای شدید گرفتم که باعث شد نتوانم استقلال را در دیدار با پدیده همراهی کنم. در دیدار تیم ملی هم مقابل سوریه پایم به گلزنی باز شد و همین باعث شد کمی روحیه‌ام بهتر شود.

استقلال هم این روزها روی دور برد است؟

ما سه برد متوالی باارزش به دست آوردیم و مقابل پدیده هم می‌توانستیم پیروز شویم اما دیدید که داور چه بلایی سرمان آورد.

بعد از بازی مهدی رحمتی مصاحبه‌ای انجام داد که باعث دلخوری بازیکنان پرسپولیس شد و خیلی از آنها به او حمله کردند. در این باره چه نظری داری؟

ایران مهدی رحمتی را می‌شناسند. نیازی به گفتن درباره او نیست. محبوبیت و اقتدار مهدی رحمتی به خیلی از این چیزها می‌ارزد. بیشتر از این نمی‌خواهم کری بخوانم.

گفته می‌شود داوری‌ها به نفع یک تیم خاص است.

شما نگاه کنید ما در بازی مقابل سایپا، سپاهان و پدیده امتیازاتی را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم که اگر این اتفاقات نمی‌افتاد الان یا صدر جدول بودیم یا تیم دوم.

با پایان نیم‌فصل اول از خودت راضی هستی؟

از خودم راضی هستم را مربیان باید بگویند. هم خوب بودم و هم بد. در بازی‌هایی که بازی کردم شرایطم بد نبود اما باید بگویم توقعم از خودم بیشتر از این‌هاست.

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه رای دادگاه تصادفی که چند ماه پیش داشتی، اعلام شده و شاید عواقب بدی برایت داشته باشد؟

دراین‌باره باید بگویم دادگستری بوشهر اعلام کرد که هنوز هیچ رایی اعلام نشده و نمی‌دانم که چرا برایم این حرف‌ها را می‌زنند. چند وقتی است که هیچ کاری ندارم و سرم به کار خودم است اما باز هم برایم حاشیه درست می‌کنند.

اما مادر مرحوم شاکر در مصاحبه‌ای گفته در این 11 ماه پس از فوت، تو یک تماس هم با خانواده آنها نگرفته‌ای؟

مادر من در تمام مراسم‌های احمدرضا حضور داشت حتی عمویم هم حضور داشت. خیلی خواستیم رو در رو صحبت کنیم اما متاسفانه نشد. من از فوت احمدرضا خیلی ناراحتم و امیدوارم هرچه خیر است برایم اتفاق بیفتد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403