سرمربی لیورپول : از نتیجه خیلی راضی هستم و برایمان هم مهم است


شاگردان کلوپ شب گذشته به مصاف وولورهمپتون رفتند و توانستند با یک بازی بیشتر ، 4 امتیاز اختلاف در صدر جدول را تجربه کنند و در طول کریسمس صدرنشین لیگ باشند. در حالیکه رکورد امتیازات لیگ برتر، فصل گذشته توسط سیتی و با کسب 100 امتیاز به ثبت رسید، حال کلوپ مدعی شد که احتمالا آنها برای قهرمانی به بیش از 100 امتیاز نیاز دارند. او گفت: ” نمی‌دانم چقدر...

سرمربی لیورپول : از نتیجه خیلی راضی هستم و برایمان هم مهم است

کلوپ : شاید برای قهرمانی 105 امتیاز نیاز باشد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۹
سرمربی لیورپول :  از نتیجه خیلی راضی هستم و برایمان هم مهم است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید کرد که صدرنشینی تیمش در کریسمس اهمیتی ندارد و آنها برای قهرمانی احتمالا بیش از ۱۰۰ امتیاز نیاز دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان کلوپ شب گذشته به مصاف وولورهمپتون رفتند و توانستند با یک بازی بیشتر ، ۴ امتیاز اختلاف در صدر جدول را تجربه کنند و در طول کریسمس صدرنشین لیگ باشند. در حالیکه رکورد امتیازات لیگ برتر، فصل گذشته توسط سیتی و با کسب ۱۰۰ امتیاز به ثبت رسید، حال کلوپ مدعی شد که احتمالا آنها برای قهرمانی به بیش از ۱۰۰ امتیاز نیاز دارند.

او گفت:

” نمی‌دانم چقدر امتیاز نیاز داریم، چقدر امتیاز هر تیمی نیاز دارد. همه از من راجع به شرایط سوال می‌کنند، اینکه صدرنشین هستیم و اینطور چیزها. یک نفر گفت که ۴ تیم آخری که در کریسمس صدرنشین بوده اند، قهرمان لیگ شده اند ولی آیا آنها رقابتی به این نزدیکی داشته اند؟

فکر می‌کنم اگر تمام تیم‌ها مثل تاتنهام و چلسی ۲-۰ پیروز شوند، سپس ۳ یا ۴ تیم در کریسمس، ۴۰ امتیازی خواهند شد و این واقعا یک استثناست. اگر می‌خواهید تیتر بزنید که « کلوپ گفت ۱۰۵ امتیاز برای قهرمانی نیاز است»، این کار را انجام دهید. من راجع به این موضوع فکر نمی‌کنم. قبلا راجع به آن فکر نکردم و حالا هم نمی‌کنم. من فقط سعی می‌کنم مودبانه پاسخ دهم.”

کلوپ سپس به تمجید از فن دایک پرداخت و گفت:

” او در حال حاضر شرایط خوبی را تجربه می‌کند و بازیکن خیلی مهمی برای ماست و البته امیدوارم همینطور بماند. تلاش او در زمین فوق العاده است. من همه بازیکنانم را دوست دارم ولی دو هافبک دفاعی باید دوندگی بالایی داشته باشند تا کار دفاع وسط آسان تر شود و آنها همینطور بودند. ما واقعا خوب دفاع کردیم و ویرجیل در این موضوع نقش مهمی دارد.

دژان لاورن هم همینطور، او پس از پیش فصل نه چندان خوبی که داشت و اتفاقاتی که رخ داد، خیلی خوب کار کرده است و بدون این ها ما شانسی نخواهیم داشت. ما پیروز شدیم و شایسته اش بودیم و ویرجیل در این بازی عالی بود.

گلی که به ثمر رساندیم خیلی خوب بود و همینطور گل دوممان. آفرین به بازیکنان! من از نتیجه خیلی راضی هستم و برایمان هم مهم است. ما می‌خواستیم حریف را شگفت زده کنیم، به نظرم عالی بود. فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم، به خصوص شب ها که فوتبال خوب بازی کردن سخت است. من اتفاقات خوبی در زمین دیدم. ما صبح کریسمس تمرین خواهیم کرد بنابراین برایمان مثل باقی روزها خواهد بود.منچسترسیتی رقیب تیم ماست و این کار بچه ها را سخت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی