جنجال داوری در آخرین بازی دورتموند


دورتموندی‌ها معتقدند گل مونشن‌گلادباخ که در آخرین ثانیه‌های وقتهای تلف‌شده‌ی نیمه‌ی اول توسط گلادباخ به ثمر رسید با خطای هند به ثمر رسیده و داور این گل را مردود اعلام نکرده. دورتموندی‌ها که با گل جیدون سانچو در دقیقه‌ی 42 از حریف پیش افتاده بودند در آخرین ثانیه‌های نیمه‌ی اول در حالی که وقت تلف شده هم رو به پایان بود با گل کریستوف کرامر بازیکن...

جنجال داوری در آخرین بازی دورتموند

جنجال داوری در آلمان: گل مردود به ضرر تیم فوتبال دورتموند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰
جنجال داوری در آخرین بازی دورتموند

آخرین بازی دورتموند صدرنشین در نیم‌فصل بوندس‌لیگا که دیروز در مقابل مونشن‌گلادباخ انجام شد و با نتیجه‌ی ۲-۱ به نفع دورتموند به پایان رسید با جنجال داوری همراه بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دورتموندی‌ها معتقدند گل مونشن‌گلادباخ که در آخرین ثانیه‌های وقتهای تلف‌شده‌ی نیمه‌ی اول توسط گلادباخ به ثمر رسید با خطای هند به ثمر رسیده و داور این گل را مردود اعلام نکرده. دورتموندی‌ها که با گل جیدون سانچو در دقیقه‌ی ۴۲ از حریف پیش افتاده بودند در آخرین ثانیه‌های نیمه‌ی اول در حالی که وقت تلف شده هم رو به پایان بود با گل کریستوف کرامر بازیکن گلادباخ که در دقیقه‌ی ۴۵+۱ به ثمر رسید مجبور شدند نیمه‌ی اول را با تساوی ۱-۱ به رختکن بروند.این در حالی بود که تصاویر آهسته نشان می‌داد کرامر قبل از به ثمر رسیدن گل وقتی برای سر زدن به هوا بلند می‌شود توپ به دستهای او برخورد می‌کند و بعد از آن است که اقدام به شوت کردن توپ می‌کند. توپی که توسط لوکاس پیشچک مدافع دورتموند برگشت داده می‌شود تا در بازگشت کرامر این بار دروازه دورتموند را باز کند.

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند بعد از بازی به شبکه‌ی زد.دی.اف گفت:” من متوجه نمی‌شوم که داور قوانین را چطور تفسیر کرده که آن صحنه را خطای هند اعلام نکرده و باعث شده ما از حریف یک گل دریافت کنیم. اگر دستهای بازیکن باز باشد و توپ با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت به او برخورد کند این را می‌توان پنالتی نگرفت ولی آن صحنه کاملاً مشخص بود که بازیکن عمداً برای کنترل توپ از دستش استفاده می‌کند”.

دو کارشناس ورزشی شبکه‌ی زد. دی.اف یعنی اولیور کان و ماتیاس سامر هم در فاصله‌ی بین دو نیمه به صراحت اعلام کردند که آن صحنه خطای هند بوده و گل کریستوف کرامر بازیکن مونشن گلادباخ باید مردود اعلام می‌شده.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی