مردم از تداوم پروازهای فرودگاه شاهرود حمایت می کنند


مردم از تداوم پروازهای فرودگاه شاهرود حمایت می کنند

شاهرود- ایرنا- امام جمعه موقت شاهرود گفت: فرودگاه این شهر با همت مردم تاسیس شده و برای تداوم پروازهای آن نیز همه گونه حمایت می کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حمید عبداللهیان شنبه در آیین رونمایی از تابلوی فرودگاه بین المللی شاهرود با حضور استاندار سمنان ، افزود: کمیته مردمی حمایت از پروازهای فرودگاه شاهرود در پیشبرد اهداف و توسعه همه جانبه شهرستان کارهای زیادی انجام داده اند.
وی اظهار داشت: کار این کمیته بررسی مشکلات و خلأ های شهرستان و نیازسنجی برای پیشرفت فارغ از گرایش های سیاسی و جناحی حاکم بر کشور بوده و هرجا منافع شهرستان اقتضا کند وارد عمل می شوند.
حجت الاسلام عبدالهیان افزود: طرح انتقال آب قطری که بیش از 320 میلیارد ریال هزینه شده و 700 متر از لوله گذاری آن باقی مانده سال ها بلاتکلیف مانده و برخی دوستان استان گلستان درباره آن با ادبیاتی نامناسب صحبت می کنند.
امام جمعه موقت شاهرود قرارگیری مناسب آزادراه حرم تا حرم و فاصله آن نسبت به شاهرود را از دیگر دغدغه های کمیته های مردمی برشمرد و تصریح کرد: باید از رسانه ها و گروه هایی که این مطالبات را بومی سازی کرده و مسوولان را وادار به پاسخگویی می کنند، تقدیر کرد.
عبداللهیان همچنین خطاب به استاندار سمنان مساله معدن بوکسیت شاهوار را از مهم ترین دغدغه های مردم شاهرود خواند و یادآور شد: معلوم نشد سرانجام این کار به کجا رسید.
وی ادامه داد : بازدیدی به همراه امام جمعه شاهرود از کوه شاهوار داشتیم، عمق تخریب زیاد بود. آیا کارشناسی انجام شده؟ نمی دانیم. آیا بناست با همین عمق تخریب ادامه یابد؟ بازهم معلوم نیست.
وی همچنین با اشاره به پایه گذاری فرودگاه شاهرود یادآور شد: گذشتگان بیش از 25 سال پیش فکر امروز و فردای ما بودند و شاهرود برای خارج شدن از بن بست نیازمند صادرات کالا و محصولات کشاورزی و نیز توسعه گردشگری است.
امام جمعه موقت شاهرود همچنین کمک به راه اندازی شرکت های بازرگانی و فعال کردن زیرساخت های لازم برای پروازهای مسافری مانند تاسیس گمرک و گذرنامه را خواستار شد تا مقدمات نخستین پرواز از شاهرود به نجف اشرف فراهم شود.
مدیر فرودگاه شاهرود هم با بیان اینکه این فرودگاه از نظر فنی جانمایی و موقعیت بسیار خوبی دارد، افرود: تمام زیرساخت ها برای انجام پروازهای ایمن در فرودگاه شاهرود فراهم است.
مرتضی حمیدپور اضافه کرد: در 2 سال گذشته اعتباراتی جذب شده و توسعه ترمینال از 2 بخش شمال و جنوب در حال انجام است.
وی افزود: کارهای سازه ای توسعه پایانه توسط کمیته مردمی انجام شده و پس از آن تحویل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور شده و امید است تا پایان سال 98 به پایان برسد.
در این آیین همچنین از تمبر فرودگاه که توسط اداره پست شاهرود و کمیته مردمی حمایت از فرودگاه ها برای تقدیر از زحمات سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی تهیه شده،رونمایی شد.
7359/6167

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!