موسسه همشهری با پیچیدگی های مدیریتی و اقتصادی مواجه است


موسسه همشهری با پیچیدگی های مدیریتی و اقتصادی مواجه است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت که گزارش هایی که به شورا رسیده نشان از پیچیدگی های فراوان در حوزه مدیریت، اقتصاد و سیاست موسسه همشهری دارد و این موسسه در شرایط مطلوبی به سر نمی برد.

موسسه همشهری با پیچیدگی های مدیریتی و اقتصادی مواجه است

به گزارش ایران اکونومیست؛ علی اعطا اظهارداشت: تکلیف مدیریتی مؤسسه همشهری به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه های رسانه ای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه تصمیم گیری برای تعیین تیم مدیریتی مؤسسه همشهری با دستور شهردار تهران آغاز شده است گفت: در این موسسه، از یک سو مسایلی در حوزه بنگاه داری مطرح و نیز با مسایل پیچیده ای در حوزه مالی، نیروی انسانی، قراردادی و غیره مواجه است.
اعطا عنوان کرد: از سوی دیگر مسایل در حوزه مدیریت و سیاستگذاری رسانه ای در موسسه همشهری اهمیت جدی دارد چراکه موسسه همشهری باید نقش خود را در فضای رسانه ای بازتعریف کند.
سخنگوی شورای شهر تهران افزود: براین اساس تیمی که مدیریت موسسه همشهری را برعهده خواهد گرفت باید ضرورتا ترکیبی متناسب با مسایل کلان موسسه داشته باشد تا بتواند از یک سو مسایل حوزه بنگاه داری اقتصادی و از دیگر سو مسایل مدیریت و سیاستگذاری رسانه ای را پوشش دهد.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: موسسه همشهری و بویژه روزنامه همشهری به عنوان ویترین و نماد مدیریت شهری شایسته است در ترکیب مدیریتی آن از افرادی استفاده شود که در تراز مدیریتی مجموعه عریض و طویل و البته تاثیرگذاری مانند همشهری باشند و حضور آنان در این موسسه با مقبولیت نزد افکار عمومی و اهالی این حوزه نیز همراه باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق