می بند 3 شیائومی آپدیت جدیدی دریافت می‌کند


در 31 ام ماه مه، غول تولید کننده چینی، شیائومی، Mi Band 3 را عرضه کرد که یکی از پرطرفدارترین پوشیدنی‌های اسپرت می‌باشد. روز گذشته، شیائومی رسما اعلام کرد که Mi Band 3 شروع به دریافت یک بروز رسانی جدید کرده است که پشتیبانی از حالت فعالیت مستقیم در محیط داخلی را برای آن امکان پذیر می‌کند. قبل از این به روز رسانی، حالت دویدن در محیط...

در ۳۱ ام ماه مه، غول تولید کننده چینی، شیائومی، Mi Band 3 را عرضه کرد که یکی از پرطرفدارترین پوشیدنی‌های اسپرت می‌باشد. روز گذشته، شیائومی رسما اعلام کرد که Mi Band 3 شروع به دریافت یک بروز رسانی جدید کرده است که پشتیبانی از حالت فعالیت مستقیم در محیط داخلی را برای آن امکان پذیر می‌کند. قبل از این به روز رسانی، حالت دویدن در محیط داخلی نمی‌توانست به طور مستقیم از طریق بند فعال شود، بلکه باید از طریق برنامه ورزشی Mi فعال می‌شد، اما دیگر نیازی به این کار نیست. برای نسخه NFC دار، به روز رسانی شامل پشتیبانی از کارت اتوبوس Greentown Pass نیز می‌شود.
می بند 3 شیائومی آپدیت جدیدی دریافت می‌کند
پس از چسباندن موفقیت آمیز کارت اتوبوس، فقط باید مچ دست خود را بلند کنید و می بند را در ناحیه دریافت کارت حرکت دهید. همچنین از پرداخت آفلاین خرید پشتیبانی می‌کند که با عملکرد کارت اتوبوس محلی سازگار است. زمستان در راه است و مه در بسیاری از شهرها بیشتر و بیشتر می‌شود و فعالیت‌های طولانی مدت را در فضای باز نامناسب می‌کند. در این مرحله، کاربران در زمان استفاده از تردمیل‌ می‌توانند از می‌بند ۳ شیائومی برای شمارش و سنجش ضربان قلب خود استفاده کنند.
می بند 3 شیائومی آپدیت جدیدی دریافت می‌کند
به عنوان یک یادآوری سریع باید گفت که Mi Band 3 شیائومی از یک صفحه نمایش ۰٫۷۸ اینچی OLED با وضوح ۱۲۸ × ۸۰ استفاده می‌کند. محتوای پیام‌های WeChat، QQ، و تماس‌های دریافتی را به طور مستقیم در یک نظر نمایش می‌دهد. در عین حال، از نظارت بر خواب، نمایش داده‌های ورزشی در لحظه‌، یادآور ثابت، یادآور رویداد، ویبره ساعت زنگ دار و سایر عملکردها نیز پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06