اولویت پایان پروژه مسکن مهر برای دولت


اولویت پایان پروژه مسکن مهر برای دولت

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اتمام مسکن مهر در اولویت دولت است، گفت: تقویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و نظام پایدار، عادلانه و مستمری برای توجه به پرسنل راهداری ایجاد خواهد شد.

اولویت پایان پروژه مسکن مهر برای دولتبه گزارش فانوس، محمد اسلامی در بازدید از ایستگاه راهداری زمستانی استان البرز با اشاره به مشقات کار راهداران گفت: برخی کار‌ها وجود دارد که اگر در آن عشق و ایمان وجود نداشته باشد ارزش‌های خود را از دست خواهد داد کسانی که در راهداری کار می‌کنند عاشقانه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: زندگی آن‌ها راه، ایمن سازی راه و یاری رساندن به مردم است. در همین چند روز گذشته اتفاقی که در کردستان رخ داد و کاری که بچه‌های راهداری انجام دادند ستودنی است. ما وظیفه خود می‌دانیم که به این قشر رسیدگی خاص انجام دهیم و از خدمات آن‌ها سپاسگزاریم.

وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک روز راهدار گفت: انشالله با برنامه‌هایی که آقای حسن‌نیا- رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای - اجرا می‌کند نظام پایدار، عادلانه و مستمری برای توجه به این قشر ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: تجهیز و نوسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یکی از برنامه‌های جدی است که شروع شده است و ماشین آلات جدیدی که به راهدار خانه‌ها ملحق می‌شود و همچنین ایجاد راهدارخانه‌ها نشان از برنامه مدونی دارد که برای تقویت راهداری آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

مسکن مهر اولویت دولت است

اسلامی در ادامه با اشاره به پروژه مسکن مهر تصریح کرد: مسکن مهر از پروژه‌های اولویت‌دار دولت است و باید در شهر‌های مختلف با کمک خود مردم تکمیل شود.

وی با اشاره به مشکل کمبود نقدینگی افزود: مشکل کمبود نقدینگی همه جا وجود دارد، اما پروژه‌های مسکن مهر هر کدام مبتلا به مشکلات خاص خود هستند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برخی از این مشکلات قراردادی، برخی حقوقی و برخی مربوط به خود شرکت‌هاست. ما به صورت ویژه به این مساله نگاه می‌کنیم و برای حل این مشکلات دستورات ویژه داده شده است.

این عضو کابینه دوازدهم با بیان اینکه مسکن مهر در حال خروج از توقف است اظهار داشت: هر کدام از این پروژه‌ها مسائل خاص خود را دارد اکنون ۲۶۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده است، اما برخی تجهیزات را کم دارد و آب، برق و گاز آن‌ها تامین نشده است. برخی از پروژه‌ها نیز کار‌های باقی مانده ساختمانی دارد.

وی افزود: برای هر پروژه راهکار‌های خاص رفع مشکلات آن پروژه پیش‌بینی شده است.

اقتصاد نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن