تریلری از فصل دوم انیمه‌ی One-Punch Man در نمایشگاه Jump Festa منتشر شد


تریلری از فصل دوم انیمه‌ی One-Punch Man در نمایشگاه Jump Festa منتشر شد

در میان هیاهوی برگزاری نمایشگاه Jump Festa در ژاپن، تریلری از فصل دوم انیمه‌ی One-Punch Man ، حاوی شخصیت‌ها و سبکی جدید برای طرفداران این مجموعه منتشر شد. تریلر منتشر شده از فصل دوم این مجموعه با تغییراتی اندک در واقع همان تریلری است که توسط کمپانی Bandai Namco در ماه اگوست عرضه شده بود. شخصیت‌های جدیدی از جمله «گارو» (Garou) در این تریلر برای...

در میان هیاهوی برگزاری نمایشگاه Jump Festa در ژاپن، تریلری از فصل دوم انیمه‌ی One-Punch Man ، حاوی شخصیت‌ها و سبکی جدید برای طرفداران این مجموعه منتشر شد.

تریلر منتشر شده از فصل دوم این مجموعه با تغییراتی اندک در واقع همان تریلری است که توسط کمپانی Bandai Namco در ماه اگوست عرضه شده بود. شخصیت‌های جدیدی از جمله «گارو» (Garou) در این تریلر برای بالابردن دوز هیجان طرفداران، دست به کار می‌شوند. همچنین در این تریلر، حضور شخصیت‌های برجسته‌ی این انیمه از جمله «سایتاما» (Satima)، رفیق سایبرگیِ او «ژنوس» (Genos)، نینجای عجیب و غریبِ داستان «سونیک» (Sonic)، دار و دسته‌ی بلیزارد و مافوقِ آن‌ها «فابوکی» (Fubuki)، کینگ، قدرتمندترین انسان روی زمین و سر آخر «گارو» (Garou)، مرد مرموزی که با قهرمانان مواجه می‌کند را شاهد خواهیم بود. صدایی هم که در هر دو تریلرِ منتشر شده شنیده می‌شود، در حقیقت همان صدای شخصیت گارو است.

بزرگترین نقطه‌ی بحث در رابطه با تریلرهای منتشر شده، حول زیبایی شناسی بصری و سبک انیمیشن سازی‌ای است که استودیو انیمیشن‌سازی J.C. Staff برای فصل جدید انیمه‌ی One-Punch Man پیش گرفته است. انتشار تریلر فصل دوم از این انیمه باعث شد تا طرفداران هر چه بیشتر به سمت مقایسه‌ی فصل اول و آن‌چه فصل دوم به دنبال خواهد داشت، کشیده شوند؛ حال جزییاتی که این مقایسه در بر می‌گیرد به راستی از انتظارات اولیه‌ی طرفداران به شدت فاصله گرفته است.

گرچه همه‌ی این قضایا به کنار، طرفدارانِ پر و پا قرص این انیمه‌ی تحسین شده همچنان ورود Blizzard Group Arc و Monsters Raid Arc را به جهانِ در حال گسترش سایتاما انتظار می‌کشند. وان پانچ من (ワンパンマン Wanpanman ) ( One-Punch Man) یک ‌کامیک ژاپنی از نویسنده‌ای با نام مستعار «وان» است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. در سال ۲۰۱۵ خبری از ساخت یک مجموعه‌ی تلویزیونی (انیمه) بر اساس نسخه‌ی مانگا‌ی وان پانچ من توسط استودیو مدهاوس اعلام شد و در همان سال جاری، انیمه‌ی One-Punch Man از شبکه‌ی تی‌وی توکیو پخش شد. داستان وان پانچ من در کلان‌شهری روایت می‌شود و درباره‌ی ابرقهرمانی به نام سایتاما است که بعد از متوقف کردن یک حمله‌ی خشونت آمیز، تصمیم می‌گیرد که به یک قهرمان واقعی تبدیل شود. وی به قدری سخت تمرین کرده که به مرور زمان موهای سرش کم‌کم شروع به ریزش و در نهایت به‌طور کامل کچل شده می‌شود. قدرت خارق‌العاده‌ی او سبب شده تا بتواند بر هر دشمنی تنها با یک مشت غلبه کند و به راحتی حریفانش را شکست دهد. این قضیه به مرور زمان برایش خسته‌کننده شده و به دنبال پیداکردن حریفی قوی‌تر از خود رفته که بتواند با او مبارزه کند.

قرار است تا دومین فصل از انیمه‌ی One-Punch Man در بهار (فروردین) سال 2019 پخش شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلری از فصل دوم انیمه‌ی One-Punch Man در نمایشگاه Jump Festa منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص