برگزاری یادواره شهدای شهر بزنجان


برگزاری یادواره شهدای شهر بزنجان

گروه سیاست و اقتصاد - یادواره شهدای شهر بزنجان از توابع شهرستان بافت با حضور مدیران و خانواده شهدا و فرمانده سپاه ثارالله کرمان دیروز جمعه 30 آذر برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای شهر بزنجان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره شهدای شهر بزنجان اظهار داشت: بیشتر مشکلاتی که در داخل داریم به مدیریت مسئولان در بخش‌های مختلف برمی‌گردد چراکه بعضی از مسئولان در کشور به دنبال مدیریت جهادی نیستند.
وی با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس مدیریت جهادی انجام دادند و وحشت کشورهای غربی از ایران به خاطر آن مقطع است، افزود: چگونه کشور در شرایط سخت جنگ جلوی استکبار جهانی ایستاد ولی اکنون نمی‌توانیم مشکلاتمان از جمله تورم، گرانی، اشتغال و... را حل کنیم و مشکلات با مدیریت دوران دفاع مقدس حل می‌شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: اگر کسی می‌خواهد موفق شود باید با مدیریت انقلابی و جهادی کار کند و بعضی‌ها می‌گویند تنها راه مذاکره با آمریکا و اروپا است و دنبال اندیشه کشورهای اروپایی هستند.
ابوحمزه با اشاره به اینکه مشکلات داخلی کشور روند انقلاب و آرمان‌های انقلاب را متوقف نکرده است، تصریح کرد: شکست رژیم صهیونیستی، داعش به خاطر اسلام ناب محمدی است و اسلام است که تحول ایجاد کرده و استکبار را متوقف کرده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: محور این اسلام ولایت و امامت است و مقام معظم رهبری فقط رهبر ایران نیستند بلکه برای ملت‌های مسلمان و مستضعف عالم را رهبری می‌کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول