رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت


رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت

خبرگزاری آریا - بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آبان ماه سال جاری، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.

رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت
خبرگزاری آریا - بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آبان ماه سال جاری، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب گفت: طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه خدمات ارتقا دهد و از امتیاز 747 در آبان سال 96 به امتیاز 753 در آبان‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از خدمات را بهبود بخشد.
شهریار سلطانی ادامه داد: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتریان به عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.
AR-SA
وی افزود: مهم‌ترین پارامترهایی که بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به مشتریان در خصوص کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.
سلطانی همچنین گفت: بهبود فرآیند طرح پیگیری مشتریان، پیاده‌سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های عارضه‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان بوده است.
وی در پایان گفت: جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.

منبع خبر: ایران خودرو
لینک کوتاه:
کد خبر:
کد خبرنگار:


رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت
درج نظر الزامی میباشد
اخبار ما
رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت شبکه های تعاون روستایی نقش مهمی در توزیع عادلانه ثروت در بخش کشاورزی دارند واکاوی وظایف حاکمیتی سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران وام مسکن افزایش نمی‌یابد تحقق افزایش سرمایه بیمه آرمان آغاز طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا اوراق تسویه بخشی از فشار نظام بانکی را خواهد کاست انتصابات جدید در بانک ملی 350 هزار میلیارد برای 8 سالگی! خبرهای خوش همتی در زمینه روابط بانکی ایران و ترکیه تحولات مهم در روابط اقتصادی و بانکی ایران و ترکیه نقش مهم بانک پارسیان در طرح نوسازی ناوگان تاکسی های فرسوده حمایت بانک قرض الحسنه مهرایران از کالای ایرانی وزیر اقتصاد: بانک ها چوب حراج به اموال خود نزنند بیمه البرز خسارت زلزله غرب را کامل پرداخت کرد توسعه روابط بانکی ایران و ترکیه پیگیری می شود پیام وزیر ارتباطات به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس پست بانک ایران در تامین آجیل، شیرینی و میوه شب یلدا مشکلی نیست مدیریت منطقه آزاد کیش الگوی مناسبی برای توسعه مدیریت یکپارچه شهری در کشور است تاخیر در پروازهای خروجی و ورودی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) روش جدید اعلام ورود کشتی در گمرکات دریایی اعلام شد کاهش قیمت پوند و یورو توسعه روابط بانکی ایران و ترکیه پیگیری می‌شود پول نفت ایران در یوکوبانک هند مشمول مالیات می‌شود تامین مواد اولیه دغدغه اصلی صنعت نساجی

رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافترضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس