اعتماد بالای مردم به پلیس/ ناجا در همه جوانب باید تقویت شود


اعتماد بالای مردم به پلیس/ ناجا در همه جوانب باید تقویت شود

گروه اجتماعی ـ جانشین فرماندهی ناجا گفت: حدود 77 درصد مردم از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی ابراز رضایتمندی کرده‌اند که این نشان‌دهنده میزان بالای اعتماد مردم به پلیس است.

اعتماد بالای مردم به پلیس/ ناجا در همه جوانب باید تقویت شود

به گزارش ایکنا از فارس، سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرماندهی ناجا امروز، 29 آذرماه در دیدار با معاونان، رؤسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان فارس در شیراز گفت: تلاش و موفقیت‌های فرماندهی انتظامی و اجرای مأموریت‌ها در استان بسیار عالی بوده است.
وی با اشاره به سرمایه مردمی ناجا ادامه داد: طبق نظر‌سنجی‌های انجام گرفته، حدود 77 درصد مردم از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی ابراز رضایتمندی کرده‌اند که این نشان‌دهنده میزان بالای اعتماد مردم به پلیس است.
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم پلیس را به عنوان ضامن امنیت قبول دارند، گفت: باید بدون توجه به فضاسازی‌ها این اعتماد مردم را پاس داشته و برای تقویت آن کوشا باشیم.
سلیمانی یادآور شد: دشمنان در 40 سال گذشته هر چه کردند به درهای بسته خوردند، این در حالی است که کشور ما روز به روز قدرتمندتر و مقتدرتر شده است.
وی به حوادث دی ماه سال گذشته در کشور اشاره کرد و افزود: در آن زمان نیروی انتظامی کار درخشانی انجام داد و مدیریت صحنه را به خوبی بر عهده گرفت چراکه توانست صف مردم را از اخلال گران و شورشگران جدا کند و این برگ افتخاری بزرگ برای ناجا بود.
جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در همه جوانب باید تقویت شود، گفت: باید از همه ظرفیت‌های لازم در جامعه استفاده کنیم تا در اجرای مأموریت‌های محوله موفق بوده و اجازه عرض اندام به دشمنان ایران اسلامی ندهیم.
سلیمانی با اشاره به موضوع مهم مردم‌سازی امنیت، گفت: استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و همچنین پلیس افتخاری برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه لازم و ضروری است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...