بوکان رتبه نخست فرمانداران در آذربایجان غربی را کسب کرد


بوکان رتبه نخست فرمانداران در آذربایجان غربی را کسب کرد

مهاباد- ایرنا- سرپرست مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: فرمانداری بوکان برای سومین سال متوالی رتبه نخست ارزشیابی عملکرد در بین 17 فرمانداری این استان را کسب کرد.

رسول مقابلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرستان بر اساس دستورالعمل وزارت کشور با کسب امتیاز بالای 800 از مجموع یکهزار امتیاز موفق به کسب رتبه نخست شده است.
وی اظهار داشت: بوکان در هر 2 شاخص، سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی (تسما) و شاخص های ارزیابی عملکرد حقوق شهروندی و سلامت اداری موفق به کسب مقام نخست شده است.
وی ادامه داد: فرمانداری های نقده و ارومیه نیز در شاخص سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی (تسما) به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.
وی اضافه کرد: در شاخص ارزیابی عملکرد، حقوق شهروندی و سلامت اداری نیز فرمانداری های ارومیه و ماکو به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این امتیاز بندی ها قرار دارند.
سرپرست مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی افزود: این ارزشیابی در محورهایی چون ارتقای امنیت پایدار داخلی، توسعه مشارکت و نشاط اجتماعی سیاسی، هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی، توسعه امور شهری و روستایی، ارتقای مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای انجام شده است.
فرماندار بوکان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این دستاورد مهم حاصل توجه دولت و همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم در مناطق روستایی و شهری به خصوص معتمدان، سازمان های مردم نهاد و رسانه های پرتلاش شهرستان است که دلسوزانه مسوولان را از نقدهای منصفانه و راه گشا برخوردار می کنند.
جمال خسروی افزود: هنوز کاستی ها و نواقصی در سطح این شهرستان وجود دارد که با لطف خداوند و همت عالی مردم و مسوولان برطرف می شود و نظارت، همدلی و همراهی همشهریان، روند توسعه این شهرستان را شتاب خواهد بخشید.
به گزارش ایرنا، بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!