معرفی پودر چاقی جینسینگ


معرفی پودر چاقی جینسینگ

مصرف پودر چاقی جینسینگ یکی از روش‌های رایج برای افزایش وزن است و با مصرف این پودر گیاهی می‌توانید در مدت زمان کوتاه به افزایش وزن دلخواه خود دست پیدا کنید.

معرفی پودر چاقی جینسینگ


ستاره |
سرویس سلامت - چاق شدن و یا داشتن اندامی متناسب و ایده‌آل برای هر فردی دلپذیر است و افرادی که کمبود وزن دارند اغلب به دنبال روشی هستند که به کمک آن بتوانند ظاهر اندام خود را بهتر نمایند. برای چاق شدن می‌توان از ورزش و تغذیه کمک گرفت. همچنین قرص‌ها و پودرهای چاقی شیمیایی و گیاهی زیادی در بازار وجود دارند که می‌توان با تهیه و مصرف اصولی آنها به وزن ایده آل دست پیدا کرد. پودر چاقی جینسینگ یکی از همین موارد است که می‌تواند به شما در راه رسیدن به وزن ایده آل کمک کند.

جینسینگ چیست؟

جینسینگ نام یک گیاه است که دارای ترکیبات موثری بوده که آن را به یک گیاه دارویی تبدیل کرده است. بیشتر خواص جینسینگ در ریشه آن تجمع یافته و دارای ترکیباتی از جمله تتراسایکلین، ترکیبات فنولی پلی ساکاریدی و ... است. یکی از خواص اثبات شده ریشه گیاه جینسینگ رفع سوء هاضمه و کم اشتهایی است و در نتیجه پودر تجاری آن یکی از معروف ترین پودرهای چاقی است که در بازار به فروش می‌رسد.

پودر چاقی جینسینگ چیست؟

پودر چاقی جینسینگ، پودر تهیه شده از گیاه جینسینگ و محصول کشور کره است. این پودرها برای تمام گروه‌های سنی مناسب بوده و علاوه بر خاصیت چاق کنندگی اندام‌ها صورت را نیز چاق می‌کند. مزایای دیگری نیز مانند رفع کم خونی و کم اشتهایی و همچنین رفع ضعف جسمانی دارد و به طور عمومی بدن را تقویت می‌کند.

بیشتر بدانید: قرص چاقی صورت (روش های چاق کردن صورت)

معرفی پودر چاقی جینسینگ

مشخصات ظاهری پودر چاقی جینسینگ

پودر چاقی جینسینگ در قوطی‌های سیاه رنگی وجود دارد که می‌توانید از عطاری و داروخانه آن را تهیه کنید. این پودر فرمولاسیونی کاملا گیاهی دارد و به کمک آن می‌توانید در یک ماه حدود هفت الی هشت کیلوگرم وزن اضافه کنید. این پودرها به شکل کپسول نیز وجود دارند و می‌توان هر روز یک کپسول آن را که حاوی پانزده میلی گرم عصاره ریشه گیاه جینسینگ است را مصرف نمود.

عملکرد پودر چاق کننده جینسینگ

این مکمل گیاهی باعث می‌شود که اشتهای شما افزایش یافته و بتوانید غذای بیشتری را مصرف کنید. همچنین جذب مواد غذایی در بدن نیز افزایش می‌یابد.

معرفی پودر چاقی جینسینگ

مزایای مصرف پودر چاق کننده جینسینگ

بهبود دهنده قدرت بدنی تقویت حافظه افزایش شادابی و تحرک رفع استرس مقابله با پیری تقویت سلامت عمومی بدن و سیستم ایمنی تنظیم متابولیسم بدن رفع سردرد بهبود آرامش خواب کاستن عوارض یائسگی بهبود میل جنسی افزایش توانایی سیستم قلبی و عروقی بدن تنظیم قند و فشار خون ضد افسردگی موثر در بهبود سرما خوردگی


گروه‌های سنی هدف

این پودر گیاهی برای هم زنان و هم مردان مفید خواهد بود و کلیه افراد بالای دوازده سال به راحتی می‌توانند از آن استفاده نمایند. افزایش وزن حاصل از آن کاملا تضمینی است و در یک دوره سه ماهه مصرف می‌تواند سبب شود که فرد تا بیست کیلو وزن اضافه کند.

معرفی پودر چاقی جینسینگ

توصیه‌هایی در طول دوره مصرف پودر چاقی جینسینگ

۱- صبحانه مفصل بخورید

با توجه به اینکه خوردن صبحانه یکی از مهم‌ترین نیازهای بدن و تامین کننده انرژی کافی در طول روز است، همیشه تلاش کنید که صبحانه‌تان را کامل بخورید.

۲- روزی پنج وعده غذا مصرف کنید

شما می‌توانید به دلیل افزایش اشتها وعده‌های غذایی مصرفی خود را افزایش دهید. با این کار وعده‌های غذایی که در هر نوبت خواهید خورد کمتر شده و متابولیسم بدنتان افزایش می‌یابد.

۳- بر اساس یک برنامه مشخص غذا بخورید

اگر بر اساس یک برنامه منظم و در ساعات مشخصی غذا بخورید اشتهای شما افزایش یافته و دستگاه گوارش عملکرد بهتری را نشان خواهد داد.


معرفی پودر چاقی جینسینگ

۴- آب کافی و فراوان بنوشید

بدن شما در طول دوره رژیم به آب بیشتری نیاز دارد. اگر آب کافی مصرف نکنید بدن شما دهیدراته شده و اشتهای خود را از دست خواهید داد. پس حتما سعی کنید که روزانه حداقل شش لیوان آب بنوشید.

۵- آرامش روحی خود را بهبود بخشید

ناراحتی‌های فکری و مشغله‌های ذهنی باعث می‌شود که اشتهای شما کم شود پس در نتیجه سعی کنید که حتما از شرایط استرس زا دوری کنید.

بیشتر بخوانید: رفع اضطراب و دلشوره با راهکارهای ساده خانگی

۶- ورزش کنید

ورزش کردن در کنار مصرف پودرهای چاقی باعث می‌شود که اشتهای شما افزایش بیشتری پیدا کند و متابولیسم بدن شما بیشتر شود و متعاقبا اشتهای شما هم افزایش پیدا خواهد کرد. پس اگر در کنار رژیم غذایی یک فعالیت ورزشی داشته باشید در حفظ تناسب اندامتان بسیار موثر خواهد بود.


جمع بندی

امروزه انواعی از پودرها و مکمل‌های چاقی مختلف در بازار به فروش می‌رسند که می‌توانید از آنها برای تقویت و افزایش وزن بدن خود استفاده کنید اما نکته مهمی که برای همه آنها در نظر داشته باشید این است که باید حتما آنها را از جای معتبر و مشخصی تهیه کنید که اطلاعات تولید و انقضای آن را بتوانید چک کنید و در نتیجه بر اثر مصرف آنها دچار مشکلات سلامتی نشوید.

اگر تجربه‌ای در زمینه مصرف قرص‌ها و پودرهای چاق کننده دارید آن را از طریق بخش "ارسال نظر" با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...