«قانون بکهام» ابراهیموویچ را به گلکسی برگرداند


«قانون بکهام» ابراهیموویچ را به گلکسی برگرداند

«زلاتان ابراهیموویچ» ستاره باشگاه اِل اِی گلکسی آمریکا در آستانه فصل 2019 لیگ برتر این کشور، تحت قانون «بازیکن برگزیده» (قانون بکهام) قرارداد جدیدی را با این تیم امضا کرد.

«قانون بکهام» ابراهیموویچ را به گلکسی برگرداندبه گزارش فانوس، مهاجم پیشین تیم ملی سوئد تا سال آینده با گلکسی قرارداد دارد اما از توافق فصل 2018 خود که مبلغ آن 1.5 میلیون دلار است، چندان دل خوشی ندارد؛ فصلی که ابراهیموویچ در جریان 27 بازی 22 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل نیز برای هم تیمی هایش فراهم کرد و در نهایت هم جایزه «ارزشمندترین بازیکن لیگ آمریکا» را از آن خود کرد.
ابراهیموویچ در این خصوص اظهار داشت: مذاکرات زیادی صورت گرفت، شایعات زیادی هم پخش شد اما حقیقت این است که من هرگز از باشگاه جدا نشدم؛ هنوز کارم با ام ال اس تمام نشده و هنوز از نتایج راضی نیستم و کارهای زیادی باقی مانده است.
ابراهیموویچ 37 ساله پس از سپری کردن دوره ای طولانی در اروپا و بازی در تیم هایی همچون مالمو، آژاکس، یوونتوس، اینترمیلان، بارسلونا، آ. ث میلان، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد، در ماه مارس سال جاری به گلکسی ملحق شد.
قرارداد جدید بدین معنا است که باشگاه گلکسی که پس از کسب رتبه هفتم کنفرانس غرب، نتوانست خود را در جمع تیم های پلی آف (رقابت هایی که در پایان فصول عادی لیگ برگزار و به منظور تعیین بهترین بهترین ها در کشور آمریکا برگزار می شود) ببیند؛ باید پیش از آغاز فصل 2019، یکی از سه بازیکن خود را که طبق قرارداد «بازیکن برگزیده» جذب کرده است (جیو دو سانتوس، جاناتان دو سانتوس، رومن آلساندرینی) ترخیص کند.
براساس قانون «بازیکن برگزیده» که تحت عنوان «قانون بکهام» هم شناخته می شود، تیم های لیگ برتر فوتبال آمریکا می توانند سه بازیکن را بدون در نظر گرفتن «سقف دستمزد» تیمی و به منظور رقابت برای جذب ستاره های بین المللی و کشاندن آنها به این کشور، خریداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا