میزگرد'پژوهش کاربردی و فنآوری' از سوی ایرنا شهرکرد برگزار شد


میزگرد'پژوهش کاربردی و فنآوری' از سوی ایرنا شهرکرد برگزار شد

شهرکرد- ایرنا- میزگرد تخصصی ' پژوهش کاربردی و فن آوری ' با حضور کارشناسان و مسئولان چهارمحال و بختیاری از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی استان به همکاری دانشگاه مرکز شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این میزگرد تخصصی رضا خوش سیر معاون پژوهشی دانشگاه، داراب ظفریان معاون پارک علم و فنآوری چهارمحال و بختیاری، ویشتاسب سلیمانیان رئیس مرکز رشد و علیرضا نعمتی مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه شهرکرد حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این میزگرد در خصوص وضعیت کشور و چهارمحال و بختیاری در حوزه پژوهش و فنآوری، چالش ها و فرصت های این بخش، توانایی ها و پتانسیل های مراکز آموزش عالی استان و پژوهش های کاربردی و اثر بحش و ارتباط دانشگاه و صنعت در توسعه همه جانبه دیدگاه های کارشناسی خود را ارائه کردند.
تاکنون میزگردهای تخصصی در موضوعات مختلف با حضور مسئولان و کارشناسان متخصص، علمی و دانشگاهی از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.
به گزارش ایرنا، مشروح میزگرد تخصصی هفته پژوهش و فنآوری به زودی از سوی ایرنا مرکز شهرکرد به نشانی http://www.irna.ir/chb در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران 25 آذر به نام روز 'پژوهش و فنآوری' و هفته آخر آذر به نام هفته 'پژوهش و فنآوری' نامگذاری شده است.
7362/2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز