قیمت و مشخصات نیسان ماکسیما 2019 اعلام شد


قیمت و مشخصات نیسان ماکسیما 2019 اعلام شد
کمپانی نیسان چندی پیش ماکسیما ۲۰۱۹ را معرفی کرد و اکنون نوبت به اعلام قیمت و مشخصات آن رسیده است.

ماکسیما سدان پرچمدار کمپانی ژاپنی نیسان است که یک به‌روزرسانی جزئی را در مدل ۲۰۱۹ تجربه کرد و نیسان اکنون قیمت و مشخصات مربوط به آن را اعلام کرده است.

قیمت پایه نیسان ماکسیما برابر با ۳۳ هزار و ۹۵۰ دلار است که افزایش ۵۳۰ دلاری را در مقایسه با مدل ۲۰۱۸ نشان می‌دهد. این قیمت در تریم‌های مختلف متفاوت است به طوری که تریم SV قیمت ۳۵ هزار و ۹۶۰ دلاری، تریم SL قیمت ۳۸ هزار و ۴۴۰ دلاری و، تریم SR قیمت ۳۹ هزار و ۵۳۰ دلاری و تریم بالارده پلاتینوم قیمت ۴۱ هزار و ۴۴۰ دلاری دارند.

قیمت و مشخصات نیسان ماکسیما 2019 اعلام شد

نیسان ماکسیما ۲۰۱۹ تغییراتی را در ظاهر تجربه کرده از جمله استفاده از چراغ‌های LED. اما کابین هم به روز شده و ویژگی‌ها و تجهیزات جدیدی را به همراه دارد.

قیمت و مشخصات نیسان ماکسیما 2019 اعلام شد

نیسان ماکسیما ۲۰۱۹ در تمامی تریم‌ها به یک موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر مجهز شده که می‌تواند ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده CVT به چرخ‌ها منتقل کند.

ماکسیما ابعادی برابر با آلتیما دارد اما به عنوان پرچمدار سدان‌های ماکسیما شناخته می‌شود و قیمتی بالاتر از بسیاری از محصولات نیسان از جمله ۳۷۰Z رودستر دارد. ماکسیما حتی از برخی از محصولات برند اینفینیتی هم گران‌تر است از جمله QX30 با قیمت پایه ۳۰ هزار و ۱۵۰ دلار و جایی نزدیکی Q50 با قیمت ۳۵ هزار و ۵۵۰ دلار قرار می‌گیرد.

قیمت و مشخصات نیسان ماکسیما 2019 اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!