کولر گازی پرتابل بوش


با شروع فصل گرما دغدغه مردم برای مقابله با گرما در منازل و محل کار بیشتر می شود. عده عدیدی رو به کولرهای آبی آورده و عده ای دیگر سرمای مطبوع کولرهای گازی را ترجیح می دهند. اما کسانی که در این میان مدام در حال نقل مکان از محلی به محل دیگر می...

با شروع فصل گرما دغدغه مردم برای مقابله با گرما در منازل و محل کار بیشتر می شود. عده عدیدی رو به کولرهای آبی آورده و عده ای دیگر سرمای مطبوع کولرهای گازی را ترجیح می دهند. اما کسانی که در این میان مدام در حال نقل مکان از محلی به محل دیگر می باشند، کولرهای آبی پرتابل (قابل حمل) را می پسندند. درواقع، کولر گازی پرتابل خنکی سریع، مطبوع و بی دردسری برایتان به ارمغان می آورد.

از آن جا که کمپرسورهای کولر گازی های پرتابل در داخل این دستگاه جای گرفته، کولرهای گازی قابل حمل نیاز به نصب جداگانه کمپرسور ندارند. در کولر گازی پرتابل دو موتور وجود دارد که یکی از آن ها جریان باد خنک را از بالا انتقال داده و دیگری جریان هوای گرم تولیدی را از پایین و پشت دستگاه خارج می کند. بنابراین، ما برای قرار دادن کولرهای گازی پرتابل نیاز به دریچه ای برای خروج جریان هوای گرم از کمپرسور داریم.

کولر گازی پرتابل بوش

جدای از خنکای مطبوع باید به نصب آسان آن اشاره کرد. این در حالی است که نصب کولرهای گازی معمولی به غیر از هزینه بالا، نیاز به محل جداگانه برای کمپرسور و سیم کشی مجزا برای برق کولر را دارد. برای نصب کولرهای گازی پرتابل دیگر نیازی به نصاب نیست. شما تنها با اتصال دستگاه به پریز برق و تعیین محلی برای وصل لوله قابل انعطاف دستگاه به بیرون از محیط برای تخلیه باد داغ کمپرسور، کولر گازی پرتابل را آماده کار خود می کنید.

از دیگر مزایای اخیر کولر گازی پرتابل ، عدم نیاز به لوله آب درون برای خروج آب حاصل از تعرق می باشد. این آب در محفظه ای ذخیره شده و در صورت پر شدن دستگاه به شما اخطار می دهد تا با وصل شلنگ مخصوص آن را تخلیه کنید.

در کنار مزایای فوق، دستگاه کولر گازی پرتابل دارای معایب مختص خود نیز می باشد. از معایب آن می توان به شدت سروصدا اشاره کرد. در واقع، از آن جا که کمپرسور کولر گازی پرتابل درون آن جای گرفته سروصدای زیادی دارد. البته شرکت های تولیدکننده کولر گازی پرتابل با استفاده از ایجاد عایق بندی های مناسب و نیز تکنولوژی روز توانسته اند این سروصدا را به حداقل خود برسانند.

از دیگر معایب کولر گازی پرتابل می توان عدم پشتیبانی آن در متراژهای بالاتر از 30 متر اشاره داشت. در واقع، کولر گازی پرتابل برای فضاهای متراژ پایین و سوییت های کوچک مناسب می باشند.

توجه :کولر گازی ایستاده با کولر گازی قابل حمل پرتابل فرق دارد، کولر گازی ایستاده یک کولر گازی نوع اسپلیت بوده و دارای یونیت خارجی ( کندانسور بیرونی) می باشد.
کولر گازی قابل حمل پرتابل بدون نیاز به نصب با قابلیت حمل آسان و ظاهری بسیار شیک و زیبا, مناسب برای فضاهای کوچک طراحی گردیده است. مدلهای کولر گازی پرتابل همچنین دارای عملکرد فوق العاده کم صدا , مجهز به کنترل از راه دور , نمایشگر ال سی دی , فیلتر قابل شستشو , قابلیت تنظیم دور فن و جهت پرتاب باد میباشد. این کولرهای گازی در دو ظرفیت 12000 و 14000 عرضه میشوند و مبرد یا گاز دستگاه از نوع مبرد 410 می باشد که راندمان بالایی دارد

شرکت بوش ایرانیان نمایندگی کولر گازی بوش اصلی در ایران می باشد و تمامی خدمات فروش و پس از فروش این محصول ( کولر گازی بوش ) به عهده شرکت آنلاین سرویس 24 می باشد .

فروشگاه بوش ایرانیان با بهره گیری از تکنسین های مجرب اقدام به خرید و واردات بهترین مدل های کولر گازی بوش اینورتر در ایران کرده است.شما می توانید با تماس با قسمت فروش و کارشناس فنی ، مشاوره ای کامل از نحوه خرید و خدمات دریافت کنید

شرکت آنلاین سرویس 24 محصولات خود را با 5 سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط کمپرسور ، خدمات پس از فروش همیشگی حتی برای موارد خارج از گارانتی ارائه می دهد . ارسال و نصب کلیه دستگاه های کولر گازی بوش اینورتر و معمولی به صورت رایگان توسط نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت آنلاین سرویس 24 در سراسر ایران انجام می گیرد .

آدرس وب سایت شرکت بوش : www.bosch-iranian.com

تلفن تماس فروش کولر گازی : 09182210006 08734216835

تلفن:۶۶۵۳۹۹۳۰-۶۶۵۳۹۹۳۱-۶۶۵۳۹۹۳۲-۶۶۵۳۹۹۴۰-۶۶۵۳۹۹۴۱-۶۶۵۳۹۹۴۲

کارشناس فنی شرکت بوش :091202101710

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری