معرفی و دانلود اپلیکیشن تشخیص بیماری درمانه


موبنا – بهترین راه برای تشخیص یک بیماری مراجعه به پزشک متخصص می باشد ولی شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که در هنگام بروز علائم یک  بیماری در بدنتان ابتدا به جستجو در سایت های اینترنتی می پردازید که در اغلب موارد به نتیجه ی مطلوب خود نرسیده اید ، امروز ما قصد داریم یک اپلیکیشن ایرانی برای تشخیص بیماری برای شما معرفی نماییم که با وارد کردن...

موبنا – بهترین راه برای تشخیص یک بیماری مراجعه به پزشک متخصص می باشد ولی شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که در هنگام بروز علائم یک بیماری در بدنتان ابتدا به جستجو در سایت های اینترنتی می پردازید که در اغلب موارد به نتیجه ی مطلوب خود نرسیده اید ، امروز ما قصد داریم یک اپلیکیشن ایرانی برای تشخیص بیماری برای شما معرفی نماییم که با وارد کردن علائم بیماری خود در آن می توانید بیماری های محتملی که به آن مبتلا شده اید را بیابید.

معرفی و دانلود اپلیکیشن تشخیص بیماری درمانهاپلیکیشن درمانه

در ابتدای ورود به اپلیکیشن درمانه بایستی در آن ثبت نام کنید که این مرحله شامل وارد نمودن مشخصات شخصی از قبیل سن ، وزن ، قد ، جنسیت و همچنین شماره تلفن می باشد که برای باز کردن یک پرونده ی پزشکی مختص به شما در برنامه به کار می روند. پس از انجام ثبت نام شما به منوی اصلی برنامه هدایت خواهید شد. در پایین صفحه امکانات اصلی برنامه مشخص شده اند که با کلیک بر روی هر کدام از آن ها می توانید خدماتی را دریافت کنید. یکی از بخش های اصلی برنامه ، ویزیت مجازی نام دارد که در این قسمت در باتدا بایستی مشخص نمایید که کدام قسمت از بدن شما درد میکند ، پس از آن برنامه از شما می خواهد علائمی را که در بدن خود احساس می کنید را مشخص نمایید ، در مرحله ی بعد بایستی به سوالاتی که برنامه از شما می پرسد پاسخ دهید ، پس از پاسخ دهی به سوالات نوبت به مرحله ی آخر یعنی نتیجه می رسد که برنامه بیماری های محتملی که به آن مبتلا شده اید را همراه با اطلاعاتی از آن ها نمایش می دهد.

معرفی و دانلود اپلیکیشن تشخیص بیماری درمانهاپلیکیشن درمانه

امکانات این اپلیکیشن تشخیص بیماری به همین جا ختم نمی شود بلکه شما می توانید در بخش های مختلف این برنامه همانند مطالب پزشکی ، اطلاعات مختلفی در مورد بیماری های گوناگون بدست آورید و یا می توانید در قسمت مراکز پزشکی آدرس و طالاعات تماس بیمارستان های مختلف شهرتان را پیدا کنید ، همچنین در قسمت پرونده ی پزشکی می توانید بیماری های محتمل مربوط به خودتان را که قبلا در قسمت ویزیت مجازی آن ها را ملاحضه کرده اید ، مشاهده نمایید.

تصاویر اپلیکیشن درمانه:

دانلود اپلیکیشن درمانه:

معرفی و دانلود اپلیکیشن تشخیص بیماری درمانه

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه