کانون‌های مساجد طرح «نذر و وقف کتاب» را اجرا می‌کنند


کانون‌های مساجد طرح «نذر و وقف کتاب» را اجرا می‌کنند

سبزه‌کار گفت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در راستای افزایش سرانه مطالعه، طرح نذر و وقف کتاب را در مساجد این استان اجرا می‌کند.

«حجت‌الاسلام ابراهیم سبزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کار» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مدیریت کتابخانه های مساجد یکی از کارویژه های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است، گفت: این ستاد مدیریت بیش از 14 هزار کتابخانه مخزن دار و قفسه باز را برعهده دارد و همه ساله کتاب‌های بسیاری به کتابخانه‌های این مساجد هدیه می‌کند.

وی افزود: هرچقدر مساجد در حوزه کتابخوانی و پژوهش فعال تر باشند سرانه مطالعه در جامعه ما افزایش می یابد و این موضوع نیز موجب افزایش دانش و بصیرت مردم و به تبع آن، کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی درباره فعالیت های کتابخانه های مساجد در این استان، خاطرنشان کرد: نظارت بر فعالیت کتابخانه های مساجد خراسان جنوبی جزو برنامه های همیشگی ما است.

وی اضافه کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با همکاری برخی از دستگاه های این استان، همه ساله چندین کتابخانه در مساجد این استان افتتاح می کند.

سبزه‌کار گفت: اهدای کتاب به کتابخانه های مساجد خراسان جنوبی یکی دیگر از برنامه های ثابت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی است که همه ساله با حمایت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی انجام می شود.

اجرای طرح خوانش و زنگ کتاب در مدارس

وی افزود: طرح خوانش و زنگ کتاب یکی از برنامه های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی است که در مدارس این استان برگزار می کنیم.

کانون‌های مساجد طرح «نذر و وقف کتاب» را اجرا می‌کنند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در قالب طرح خوانش و زنگ کتاب به مدارس مجاور مساجد می روند و کتابی را معرفی و دانش آموزان را به مطالعه تشویق می کنند.

وی گفت: طرح معرف کتاب به خانواده ها در قالب طرح محله کتاب محور، یکی دیگر از برنامه های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی است که با استقبال خوبی از سوی خانواده ها روبرو شده است.

سبزه کار خاطرنشان کرد: طرح نذر و وقف کتاب برنامه دیگر ما در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در راستای افزایش سرانه مطالعه اجرا می شود.

کانون‌های مساجد طرح «نذر و وقف کتاب» را اجرا می‌کنند397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس