پیوند ترامپ با مغزهای کوچک زنگ زده


پیوند ترامپ با مغزهای کوچک زنگ زده

اتفاقی مهمی در روابط ایران و آمریکا رخ داده است. باید پشت پرده این اتفاق را افشا کرد تا مردم بدانند آقای ترامپ و پمپئو یار گرمابه و گلستان چه کسانی شده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، اتفاقی مهمی در روابط ایران و آمریکا رخ داده است. باید پشت پرده این اتفاق را افشا کرد تا مردم بدانند آقای ترامپ و پمپئو یار گرمابه و گلستان چه کسانی شده‌اند.

آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی نقشه کشیده. پول کنارگذاشته، آدم اجیر کرده، پادشاهان را خریده، دهان رسانه‌هایش را بسته و... این‌ها هیچ‌یک جدید نیست.

آنچه جدید است نفوذ بیشتر عناصر یک سازمان تروریستی با سابقه سیاه و دست‌های خونین در کاخ سفید و اتاق‌های فکر وکمیته طرح اقدام علیه ایران است.

این مطلب را از توییت‌های ترامپ و پمپئو به راحتی می‌توان فهمید. رابط این گروهک تروریستی با مغز متفکر کاخ سفید کسی نیست جز جان بولتون .

کسی که همیشه یک پای نشست‌های سالیانه منافقین در پاریس بوده و در ازای پولی که برای حضورش دریافت کرده شعارهای براندازانه سر داده است.

از این رویکرد تازه کاخ سفید می‌توان دریافت که، آلترناتیو آن‌ها برای آینده جمهوری اسلامی، سران رسوای گروهک تروریستی منافقین است.

منافقین به‌دلیل داشتن مغزهای کوچک زنگ زده از زمره احمق‌ترین دشمنان جمهوری اسلامی هستند.

البته آن‌ها در فریب دادن دیگران برای جلب حمایت‌ها و دوشیدن آن‌ها بیش از سه دهه است که استاد شده‌اند. صدام را دوشیدند و همزمان دولت‌های اروپایی را.

اما امروز دولت ترامپ روی اسب بازنده‌ای شرط‌بندی کرده که چند ماه است به نیروهای خود فرمان داده پوتین‌های خود را درنیاورند چرا که بهمن‌ماه در تهران خواهند بود.!

این‌ها همان مزدورانی هستند که پس از پذیرش قطعنامه‌۵۹۸ در سال‌۶۷ سوار تانک‌ها شدند تا سه روزه تهران را فتح کنند.

دست خط مریم رجوی امروز سرمشق حماقت‌های جدید در کاخ سفید شده است. کاش کسی بود که به این‌ها بگوید، چرا در بین اپوزیسیون دست روی رسواترین و بی‌آبروترین دشمنان ملت ایران گذاشته‌اید.

صبح نو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403