برپایی نمایشگاه «ازدواج» در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)


برپایی نمایشگاه «ازدواج» در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

مدیر امور دانشجویی و فرهنگی پردیس اسرار دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از برپایی نمایشگاه «ازدواج» با موضوع ازدواج به‌هنگام، آگاهانه و آسان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، علیرضا نصیری با بیان این خبر گفت: در این نمایشگاه که در قالب 30 تابلو در راهروی اصلی ساختمان شماره یک پردیس اسرار دانشگاه امام رضا(ع) برپا شده است، دانشجویان با روش‌های صحیح انتخاب همسر و ملاک‌های ازدواج موفق آشنا می‌شوند.

وی تحقیق طرفین و منابع تحقیق، معیارهای اصلی و فرعی انتخاب همسر، پیش نیازهای ازدواج، شناخت تفاوت‌های زن و مرد، دانستنی‌های ازدواج سالم، انگیزه‌های نامناسب برای ازدواج و موانع ازدواج موفق را موضوعاتی ذکر کرد که در قالب این نمایشگاه، دانشجویان در آستانه ازدواج را با این ضروریات آشنا می‌کند.

مدیر امور دانشجویی و فرهنگی پردیس اسرار دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های «پیچ و خم‌های ازدواج» توسط معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه عنوان کرد: در این جلسات که ویژه عموم دانشجویان تدارک دیده شده است، تلاش شده تا دانشجویان با چرایی و چیستی ازدواج، ملاک‌های انتخاب همسر، پرسش و پاسخ‌های جلسه خواستگاری آشنا شوند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی