ختم قرآن در 5 دقیقه توسط 604 دانش‌آموز لرستانی


ختم قرآن در 5 دقیقه توسط 604 دانش‌آموز لرستانی

گروه فعالیت‌های قرآنی - با هدف ترویج فرهنگ قرآن در مدارس، برنامه ختم قرآن در پنج دقیقه توسط 604 دانش‌آموز لرستانی در خرم‌آباد برگزار شد.

ختم قرآن در 5 دقیقه توسط 604 دانش‌آموز لرستانی

به گزارش ایکنا از لرستان، در راستای اجرای برنامه‌های هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش، برنامه ختم قرآن در پنج دقیقه توسط ۶۰۴ دانش‌آموز لرستانی سه‌شنبه، ۲۷ آذر در مسجد امام حسن عسکری(ع) منطقه گلدشت شرقی خرم‌آباد برگزار شد.
در این مراسم که با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن در مدارس و به‌همت دفتر قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان برگزار شد،۶۰۴ دانش‌آموز لرستانی به مدت پنج دقیقه قرآن را ختم کردند.
این مراسم با حضور اسدالله عباس‌زاده، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان، محسنی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم‌آباد، حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان، تقی دریکوند، رئیس اداره قران اوقاف و امور خیریه لرستان، حیدروند، رئیس اداره قران عترت و نماز آموزش و پرورش و کارشناسان قرآن نواحی یک و دو خرم‌آباد حضور داشتند.
پرویز محسنی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد در این مراسم گفت: قرآن هم کلام شدن با خداوند است و توفیقی بالاتر از آن وجود ندارد.
وی با اشاره به این‌که جایگاه این جلسات و مونس شدن با قرآن و نماز نباید فراموش شود، ادامه داد: شرکت در کلاس‌های قرآنی موجب احیای فرهنگ و ترویج اسلام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو