توضیحات دبیر فدراسیون کشتی درباره انتخاب سرمربیان تیم های پایه


توضیحات دبیر فدراسیون کشتی درباره انتخاب سرمربیان تیم های پایه

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون کشتی در واکنش به برخی انتقادها در خصوص انتخاب سرمربیان تیم های کشتی آزاد جوانان و نوجوانان توسط سرپرست فدراسیون و قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: ایجاد انسجام بین کادر فنی تیم های ملی در تمامی رده های سنی از برنامه های ما است.

به گزارش ایرنا، «رضا لایق» روز سه شنبه در این خصوص گفت: یکی از اصولی که «حمید بنی تمیم» سرپرست فدراسیون برای پیشنهاد نفرات مدنظر خود جهت سرمربیگری تیم های جوانان و نوجوانان در نظر گرفت، ایجاد انسجام بین کادر فنی تیم های ملی در تمامی رده های سنی است.
وی اظهار داشت: «محمد طلایی» سرمربی تیم جوانان با توجه به حضور تعدادی از کشتی گیران جوان در اردوی تیم ملی بزرگسالان و حضور آنها در جام جهان پهلوان تختی و لزوم تعامل بین تیم های ملی به خصوص رده های سنی جوانان و بزرگسالان، در اردوی تیم بزرگسالان حضور دارد و در صورت نیاز «غلامرضا محمدی» سرمربی تیم ملی، مربی دیگری به کادر فنی اضافه می شود.
بنابر اعلام فدراسیون کشتی، لایق در مورد دلایل انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نیز تصریح کرد: در دی ماه مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور برگزار می شود و در دهه پایانی اسفند نیز مسابقات انتخابی در پیش خواهد بود و از طرف دیگر هشت نفر از 10 نفر اصلی تیم نوجوانان راهی رده سنی جوانان شده اند و این موضوع، شرایط دشواری را برای کادر فنی جهت تشکیل یک تیم قدرتمند و دفاع از عنوان قهرمانی جهان ایجاد کرده است.
وی یادآور شد: به همین دلایل و با توجه به حضور «غلامرضا محمدی» و «ابراهیم مهربان» به عنوان سرمربی و مربی تیم بزرگسالان، «امیر توکلیان» برای سرمربیگری تیم نوجوانان انتخاب شد.
لایق گفت: فدراسیون به سرعت در حال تعیین تکلیف تعداد محدودی از هیأت های کشتی است که با سرپرست اداره می شوند و از طرف دیگر ما مشکلی برای برگزاری مجمع انتخابات نداریم و با توجه به نامه نگاری با مسوولان وزارت ورزش و ارائه درخواست رییسان هیأت ها برای برگزاری هرچه سریعتر مجمع، منتظر اعلام زمان ثبت نام از نامزدها توسط وزارت ورزش هستیم.
در جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، محمد طلایی و امیر توکلیان به ترتیب به عنوان سرمربیان تیم های کشتی آزاد جوانان و نوجوانان انتخاب شدند.
ورزشی**1067**1584

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان