دنیل ریکاردو از رابطه اش با مکس ورشتپن تعجب کرده بود


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو انتظار نداشت که رابطه اش با مکس ورشتپن در ردبول به خوبی ادامه پیدا کند. ورشتپن جوان در اوایل 2016 جایگزین دنیل کویات در ردبول شد، و ریکاردو در سه فصل گذشته هم تیمی راننده ی جوان هلندی بوده است. از معدود مسابقاتی که این دو راننده با یکدیگر درگیر داشته اند می توان به مالزی 2016 و باکو امسال اشاره کرد. راننده ی...

فرمول یک ایراندنیل ریکاردو انتظار نداشت که رابطه اش با مکس ورشتپن در ردبول به خوبی ادامه پیدا کند.

ورشتپن جوان در اوایل 2016 جایگزین دنیل کویات در ردبول شد، و ریکاردو در سه فصل گذشته هم تیمی راننده ی جوان هلندی بوده است. از معدود مسابقاتی که این دو راننده با یکدیگر درگیر داشته اند می توان به مالزی 2016 و باکو امسال اشاره کرد.

راننده ی استرالیایی برای 2019 ردبول را به مقصد رنو ترک خواهد کرد اما معتقد است که رابطه اش با ورشتپن ادامه خواهد داشت:

رابطه مان خوب است مگر برای یک چیز مشابه رقابت کنیم. راستش را بگویم رابطه من و مکس بهتر از چیزی بود که انتظار داشتم و فکر می کنم این رابطه ادامه پیدا کند.

فقط شخصیت و اعتقادات ما متفاوت است. او معتقد است که بهترین دنیاست و من نیز معتقدم که بهترین هستم. بنابراین این موضوع می تواند باعث درگیری شود. اما ما در 99 درصد مواقع سعی کردیم که این موضوع را مدیریت کنیم.

این خوب بود که من رقابت سختی با او داشتم و از آن لذت بردم.

دنیل ریکاردو از رابطه اش با مکس ورشتپن تعجب کرده بوددنیل ریکاردو از رابطه اش با مکس ورشتپن تعجب کرده بود دنیل ریکاردو و مکس ورشتپن

ورشتپن نیز گفت که دلتنگ لبخند های گورکن عسل خوار خواهد شد:

دنیل در کل فرد مثبتی است و همیشه لبخند می زند. او جو خوبی ایجاد می کند و هم تیمی بودن با او بهتر از هم تیمی بودن با فرد بداخلاقی است که هرگز با شما صحبت نمی کند.

من سعی می کنم که چنین فضایی را همراه با پیر گسلی (راننده 2019 ردبول) داشته باشم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی