برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است


برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است ده ها برند لاکچری وجود دارند کـه هر کدام مشتری ها و طیف طرفداران خودرا دارند. برخی واقعا باکیفیت هستند و ارزش دارد کمی بیشتر پول خرج کنید اما بعضی باوجود معروف بودن و لاکچری بودن، بازهم ارزش آنچنانی برای خرید ندارند و رک بگوییم پول برند می دهید نه کیفیت، امروز بـه معرفی این برندهای سوپر معروف و...

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

ده ها برند لاکچری وجود دارند کـه هر کدام مشتری ها و طیف طرفداران خودرا دارند. برخی واقعا باکیفیت هستند و ارزش دارد کمی بیشتر پول خرج کنید اما بعضی باوجود معروف بودن و لاکچری بودن، بازهم ارزش آنچنانی برای خرید ندارند و رک بگوییم پول برند می دهید نه کیفیت، امروز بـه معرفی این برندهای سوپر معروف و لاکچری می‌پردازیم کـه پیشنهاد می‌کنیم از خریدشان صرف نظر کنید.

برند لاکچری لویی‌ ویتون صدها دلار گران‌ تر می‌خرید

بعید اسـت کـه اهل مد و خرید باشید و تابه‌حال نام برند لاکچری و قدیمی «لویی‌ویتون» بـه گوش‌تان نخورده باشد. اکسسوری‌ های شکیل برند فرانسوی لویی‌ویتون شامل محصولات چرمی، مثل کیف و کفش و زیورآلات با لوگوی «LV» در سرتاسر دنیا شناخته‌شده هستند. داستان زندگی آفریننده این برند موفق، روایتی شیرین و شنیدنی اسـت کـه دراین بحث نمی‌گنجد.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

اما پسرکی کـه در ۱۴سالگی بـه پاریس آمد و با شاگردی در مغازه‌ی چمدان‌سازی «موسیو مارشال» چم‌وخم بازار را یاد گرفت، بعد ها برندی را تأسیس کرد کـه بـه‌جرئت میتوان آنرا یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین برندهای دنیا نامید. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید در زمانی کـه «لویی‌ویتون مالیته» نوجوان بـه‌عنوان شاگرد در مغازه‌ی چمدان‌سازی پذیرفته شد چمدان، کالایی لوکس و گران‌قیمت بـه‌حساب می‌آمد.

فقط اشراف و ثروتمندان توانایی تهیه‌ی آنرا داشتند و همین مراوده با طبقه‌ی ثروتمند جامعه بود کـه ایده‌های بکری را برای تولید محصولات لوکس کـه بـه چشم این طبقه بیاید، در ذهن لویی‌ویتون جوان پرورش داد. از همین ایده‌های بکر بود کـه سرانجام کسب‌و‌کاری جهانی راه افتاد کـه نامش در سرتاسر جهان پرآوازه شد، تاجایی‌کـه تعداد زیادی از افراد معروف، ازجمله خوانندگان و بازیگران سرشناس هالیوود.

«شون کانری» و مأمور معروف ۰۰۷ با افتخار چهره‌ی تبلیغاتی این برند لوکس هستند. بد نیست بدانید برند لویی‌ویتون هیچ‌وقت محصولاتش را در حراج بـه فروش نمیرساند و اصولا محصولات این برند حراج نمی شوند و اگرهم در پایان یک فصل کالایی در انبار مانده باشد، برای حفظ کیفیت و اصالت برند، از بین برده می شود؛ اما آنچه داستان «لویی‌ویتون» را جذاب‌تر می کند، این اسـت:

طبق گزارشی کـه روزنامه‌ی معتبر نیویورک تایمز درسال 2000 منتشر کرد، یک کیف‌دستی لویی‌ویتون کـه اتفاقا محبوب‌ترین اکسسوری این برند نیز هست، با احتساب جنس و موادی کـه برای ساخت آن بـه‌کار رفته اسـت، صدها دلار کم‌تر از آنچه بشما فروخته میشود، ارزش مادی دارد. در همان زمان یکی از سخنگویان این برند ادعا کرد کـه این برآورد روزنامه‌ی نیویورک تایمز اشتباه اسـت.

بـه گفته‌ی این سخنگو بخش عمده‌ای از پولی کـه شـما برای خرید محصولات این برند میپردازید، بـه‌خاطر طراحی این محصول اسـت کـه شرکت پول زیادی بابت آن می پردازد. براساس گزارش مجله‌ی فوربس، برند لاکچری و صدساله‌ی لویی‌ویتون یکی از سودآورترین برندهای لاکچری دنیا با ارزشی معادل 28 میلیارد و 800 میلیون دلار اسـت.

مون‌ بلان خودنویس محبوب مدیران و کارخانه‌ دارها

یکی از مؤثرترین نکات در هنر نوشتن، قلمی خوش‌دست و روان اسـت کـه البته اینروزها بـه لطف پیشرفت تکنولوژی دیگر چندان بـه‌کار نمی آید. شاید بهمین دلیل حدود صد سال پیش، درسال‌های اوج شکوفایی اقتصادی در اروپا یک بانک‌دار معروف آلمانی بـه‌نام «آلفرد نیمهیس» بـه‌همراه یکی از دوستانش یک قلم خودنویس لوکس بـه‌نام «Simplo Filler Pen» طراحی و تولید کردند.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

در همان سال‌های شکوفایی اقتصاد اروپا، لوکس‌گرایی و استفاده از محصولاتی کـه سمبل تجمل یا بـه اصطلاح «لاکچری» بودند، بسیار همه ی‌گیر بودو این بهترین فرصت بود تا صاحبان شرکت «Simplo Filler Pen» بـه فکر تولید خودنویس‌های لوکسی بیفتند کـه بـه‌خاطر ترکیب سیاه و قرمزش نام «روژه نوار» را برای آن انتخاب کردند، یک محصول آلمانی با نامی فرانسوی!

شاید برای‌تان جالب باشد بدانید در آن سالها فرانسه در سرتاسر دنیا سمبل شیک‌پوشی و مد و لوکس‌گرایی بودو بهمین‌ دلیل حتی آلمانی‌های متعصب هم ننگ نمیدانستند برای محصولات‌شان اسم‌های فرانسوی انتخاب کنند. درسال ۱۹۱۰ این شرکت آلمانی خودنویس‌های «مون‌بلان» «بـه‌معنای بلندترین کوه رشته‌کوه آلپ» را طراحی و تولید کرد کـه بعد ها نام برند را هم بخود اختصاص داد.

خودنویس‌های آلمانی لاکچری «مون‌بلان» با قیمت‌های چندصددلاری تولیدشده در همین شرکت، هنوز کـه هنوز اسـت خودنویس‌های محبوب مدیران و کارخانه‌دارها هستند. با این همه ی بـه‌عقیده‌ی کارشناسان باوجود انواع و اقسام خودنویس‌های روان و باکیفیت و ارزان‌تر متعلق‌بـه برندهای کم‌نام‌و‌نشان‌تر، اختصاص هزینه‌ی چندصد دلار برای یک خودنویس از برند لاکچری «مون‌بلان» چندان هم توجیه اقتصادی ندارد.

اگر شـما هم ازآن دسته عاشقان نوشتن با خودنویس‌های مون‌بلان هستید، بهتر اسـت بدانید اگر درباره‌ی دخل و خرج‌تان حساس هستید، میتوانید یک خودنویس ارزان‌تر با همان کارتریج‌های جوهر «مون‌بلان» تهیه کنید و بـه نوشتن روان و باکیفیت ادامه دهید.

برند جواهرات لاکچری تیفانی در تیفانی فقط صبحانه بخورید

«تیفانی» یکی از پرآوازه‌ترین و محبوب‌ترین برندهای لاکچری طلا و جواهر دنیاست؛ اما اگر شـما هم یکی از مشتریان این برند معروف هستید کـه بیش‌تر برای حلقه‌های نامزدی و ازدواج، نامش بر سرزبان‌هاست، آیا میدانید کـه بابت چـه‌چیزی پول میدهید؟

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

بابت یک نام بلند‌بالا و جعبه‌های آبی‌رنگ معروف! درحقیقت «تیفانی» در زمان جنگ‌های داخلی ایالات امریکا برای سربازان «شمشیر» می‌ساخت و فیلم معروف صبحانه در تیفانی محصول ۱۹۶۱، با هنرنمایی «آدری هپبورن»، در نقش «هالی گولایتلی»، شخصیتی کـه عاشق پرسه‌زدن در راهروهای این فروشگاه بود، نام این برند گران قیمت را جاودانه ساخت؛ اما حقیقت این اسـت کـه:

این برند لاکچری طلا و جواهر با الماس‌های چشمگیرش خیلی بیش‌تر از انچه باید، بابت طراحی این جواهرات از مشتری‌هایش دست مزد میگیرد و همین مسئله صدای تعداد زیادی از کارشناسان طلا و جواهر را درآورده اسـت. در طول سالیان دراز، از خانواده‌ی سلطنتی فرانسه گرفته تا «آبراهام لینکن» و چهره‌های مشهوری چون ، «کیت بلانشت»، «اما واتسون» و «کیت میدلتون» ازجمله مشتری‌های این برند لوکس محسوب می شوند.

برند ساعت لاکچری رولکس پیشرو خلاق و زیادی گران

برند لاکچری و محبوب ساعت «رولکس» یکیدیگر ازآن نام‌های لوکسی اسـت کـه بیش‌تر از انچه باید، بابت محصولاتش از شـما پول می گیرد. باوجود این کـه «رولکس» برندی محبوب بـه‌خصوص در بین ایرانی‌هاست، حقیقت این اسـت کـه این برند لاکچری دنیای ساعت‌های مچی بسیار بیش‌تر از برندهای مشابهش از مشتری بابت خرید یک ساعت پول می گیرد.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

«رولکس» برندی پیشگام و خلاق در زمینه‌ی تولید ساعت مچی اسـت و افتخارات بسیاری دارد، ازجمله تولید اولین ساعت مچی با امکان تغییر تاریخ اتوماتیک روی صفحه، اولین ساعت مچی با قابلیت تغییر تاریخ و روز بـه‌طور اتوماتیک روی صفحه، اولین ساعت مچی ضدآب تا عمق صدمتری،‌ اولین ساعت مچی کـه زمان دو منطقه را هم‌زمان نشان میدهد و اولین برند ساعت کـه مجوز نصب کرنومتر برای ساعت‌های مچی را دریافت کرد.

کفش‌ های لاکچری لوبوتین رنج کشیدن زیباست

برند لاکچری فرانسوی تولید کفش «لوبوتین» کـه سالانه بیش از پانصدهزار جفت کفش گران‌قیمت در سرتاسر دنیا می‌فروشد، یکی از محبوب‌ترین برندهای لوکس کفش در بین طبقه‌ی ثروتمند اسـت کـه در پستوی مغازه‌های گران‌قیمت دست بـه دست می شود و قیمتی هم‌تراز طلا دارد. بـه گفته‌ی «کریستین لوبوتین» صاحب برند لاکچری «لوبوتین»، هدف او از تولید این کفش‌ها ترکیب اسانی و خلق یک اثر هنری اسـت.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

اما باوجود طراحی بی‌نظیر کفش‌های گران‌ترین برند لاکچری «لوبوتین» کـه با سمبل «دکمه‌ی قرمز» در سرتاسر دنیا شناخته‌ می شود، بـه‌نظر می رسد قیمت چهارهزار تا شش‌هزاردلاری آن ها هیچ توجیه منطقی ندارد. جالب اسـت بدانید «کریستین لوبوتین» درباره‌ی کفش‌هایی کـه طراحی میکند، نظر جالبی دارد: «درست اسـت کـه مردم بـه مـن لقب طراح دردناک‌ترین و سخت‌ترین کفش‌های دنیا را داده‌اند.

اما واقعا هدف مـن طراحی کفش‌های ناراحت و سخت نیست، ولی اجباری وجود ندارد کـه این کفش‌ها را طراحی و تولید نکنم. مـن دلم می خواهد بلندترین و آسان‌ترین پاشنه‌های کفش دنیا را تولید کنم؛ اما وظیفه‌ی اصلی مـن فقط طراحی در راستای جذابیت و زیبایی اسـت، نه اسانی! با اسانی کفش مخالف نیستم؛ اما تمرکز اصلی مـن روی اسانی کفش نیست.»

زیورآلات مروارید لاکچری Mikimoto پادشاه مرواریدها

اگر ازآن‌ دسته افرادی هستید کـه عاشق «مروارید» هستند، حتماً نام برند جواهرات لاکچری «Mikimoto» را شنیده‌اید کـه «مروارید» عنصر اصلی جواهرات و زیوآلاتش اسـت. این برند لاکچری جواهر در ایران هم نامی شناخته‌شده و محبوب اسـت و بـه‌عقیده‌ی بسیاری بهترین جواهرهای مروارید موجود در بازارهای دنیا، جواهرها و زیورآلات متعلق بـه برند «میکیموتو» اسـت.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

بـه‌طوری‌که یک رشته گردن‌بند مروارید میکیموتو چندین هزار دلار قیمت دارد. با این همه ی بد نیست بدانید قسمت اعظم مرواریدهای استفاده‌شده در زیورآلات این برند لاکچری، مرواریدهای پرورشی هستند، نه طبیعی. این در حالی اسـت کـه اکثر مردم نمی توانند فرق بین مرواریدهای تقلبی و اصل و هم چنین مرواریدهای پرورشی و تقلبی را تشخیص بدهند.

برند لاکچری Coach محبوب سال‌ های گذشته

یکی از محبوب‌ ترین برندهای لاکچری تولید کیف‌های دستی و مجلسی در دنیا برند «Coach» اسـت کـه محبوب تعداد زیادی از سلبریتی‌های هالیوود اسـت و اتفاقا در ایران نیز برندی شناخته‌شده و محبوب و البته بسیار گران‌قیمت اسـت. درسال‌های اخیر برند لاکچری «Coach» بنا بـه دلایلی تا حدودی محبوبیت خودرا از دست داد.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

تا این کـه صاحبان برند تصمیم گرفتند با تولید کیف‌هایی ارزا‌ن‌تر برای عموم مردم دوباره محبوبیت قبلی رابه‌دست بیاورند و البته این ضرر رابا تولید کیف‌های گران‌قیمت‌تر در خط تولید لاکچری و کاهش تخفیف‌های فروش آنلاین خود جبران میکنند؛ اما این استراتژی هم نتوانسته اسـت محبوبیت سابق را آن چنان کـه باید‌و‌شاید بـه این برند در نزد مردم برگرداند.

برند لاکچری Michael Kors در حراج خرید کنید

«مایکل کورس» یکیدیگر از محبوب‌ترین برندهای لاکچری تولید کیف در سرتاسر دنیاست کـه اگر چـه کم‌کم از میزان محبوبیتش درسال‌های اخیر کاسته شده اسـت، هنوز هم نامی معتبر برای پیروان مد و فشن اسـت. بـه‌عقیده‌ی کارشناسان مد و تجارت برندهای لاکچری همواره هواداران ثابتی در سرتاسر دنیا دارند.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

اما با بازشدن پای برندهای جدید، باکیفیت عالی و قیمت‌هایی معقول‌تر نسبت بـه برندهای لاکچری معروف بـه بازارهای جهانی، حباب قیمت‌های سرسام‌آور برندهای لاکچری در حال ترکیدن اسـت کـه بـه‌نظر می رسد برند لوکس «مایکل کورس» یکی ازآن‌هاست. با این حال اگر هنوز هم از هواداران سینه‌چاک این برند هستید، بهتر اسـت منتظر حراج‌های فصلی کیف‌ های «مایکل کورس» باشید.

برند Prada قیمت گران، کیفیت متوسط

یکیدیگر از برندهای لاکچری کـه بـه استثنای کفش و کیف دستی، بقیه‌ی محصولاتش کیفیت مرغوبی ندارند، برند «پرادا» اسـت؛ برای مثال دلتان می آید برای یک «گیره‌ی کاغذ» برند پرادا از جنس نقره، ۱۷۰ دلار بپردازید؟

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

قبول کنید کـه ارزشش را ندارد؛ حتی اگر طبق ادعای این برند لاکچری در تبلیغاتش، این گیره از جنس استرلینگ باشد؛ پس قبل از این کـه صدها دلار بابت اکسسوری‌های این برند بپردازید، درباره‌ی کیفیت واقعی انها تحقیق کنید.

و در ادامه گران‌ ترین ساعت‌ های مچی و جیبی دنیا

ساعت یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های مردانه و زنانه اسـت، در عین حال همیشه این سؤال وجوددارد کـه ساعت های لوکس و گران‌قیمت برندهای معتبر دنیا چـه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند؟

ساعت مچی Graff Diamonds Hallucination؛ یک تکه جواهر

یکه تکه جواهر؛ این بهترین توصیف برای ساعت مچی زنانه «Graff Diamonds Hallucination» اسـت کـه با قیمت ۵۵ میلیون دلار بـه‌عنوان گران‌قیمت‌ترین ساعت مچی دنیا شناخته می شود.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

این ساعت مچی اشرافی از ۱۱۰ قیراط الماس رنگی کـه روی بدنه‌ای از طلای سفید سوار شده‌اند تشکیل شده اسـت و محصول برند لوکس طلا، جواهر و ساعت‌سازی انگلیسی «Graff» اسـت.

ساعت جیبی Graff Diamonds The Fascination؛ لوکس و شگفت‌ انگیز

دومین ساعت مچی گران‌قیمت دنیا نیز ساعت زنانه‌ی الماس‌نشان و اشرافی از برند لوکس «Graff» اسـت. ساعت مچی «Graff Diamonds The Fascination» از ۱۳۵ قیراط الماس سفید و یک الماس ۳۹ قیراطی کـه بـه‌شکل اشک تراش خورده اسـت و نقش صفحه‌ی ساعت را بازی میکند ساخته شده اسـت. قیمت این ساعت شگفت‌انگیز و لوکس ۴۰ میلیون دلار اسـت.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

بد نیست بدانید کـه برند انگلیسی «گراف» بـه‌خاطر کیفیت منحصر‌بـه‌فرد جواهرات و ساعت‌هایش و استفاده از سنگ‌های گران‌قیمت و نفیس، نامی محبوب در سرتاسر دنیاست. این برند جهانی معتبر، مالک درشت‌ترین الماس‌های دنیاست و البته صاحب شرکت همواره در حال تلاش برای بـه‌دست آوردن الماس‌های بزرگ تر بـه تقاضای مشتریانش در سراسر دنیاست.

ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande Complication Pocket Watch تاریخ اشرافیت

این ساعت با قیمت ۳۰ میلیون دلار، سومین ساعت مچی زنانه‌ی گران‌قیمت در بین گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیاست. این ساعت جیبی اشرافی محصول کمپانی ساعت‌سازی سوئیسی لوکس «Breguet» اسـت کـه بنام ملکه‌ی فرانسه، ماری آنتوانت کـه از مشتریان پر‌و‌پاقرص این برند اشرافی بود ساخته شد. کار ساخت این ساعت درسال ۱۷۸۲ توسط آبراهام لوئیس بریژیت آغاز شد.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

۴ سال بعد از مرگ او درسال ۱۸۲۷ توسط پسرش بـه اتمام رسید. ماری آنتوانت هرگز این ساعت را ندید، چرا کـه ۳۴ سال بعد از قتل او، کار ساخت ساعت بـه پایان رسید. این ساعت در اواخر دهه‌ی ۱۹۰۰ دزدیده شده بود کـه درسال ۲۰۰۷ پیدا شد. درسال ۲۰۱۴ قیمت این ساعت حداقل ۳۰ میلیون دلار تخمین زده شد و درحال‌حاضر در موزه‌ی «L.A.Mayer» نگه داری میشود.

ساعت مچی Chopard 210 Karat؛ یک شاهکار هنری رؤیایی

نام برند سوئیسی گران‌قیمت «شوپارد» بـه‌خاطر جواهرات و ساعت‌های رنگارنگ و شادش در تمام دنیا معروف اسـت. برندی کـه صاحبانش بر این باورند کـه برای تولید و ساخت مجموعه‌ای نفیس فقط باید از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و المان‌ها استفاده کرد. اما گران‌ترین ساعت مچی دنیا یک شاهکار هنری رؤیایی و گران‌قیمت اسـت.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

«Chopard۲۱۰Karat» محصول لوکس این برند معروف با ۲۱۰ الماس رنگی تزیین شده اسـت کـه بـه «الماس‌های شاد» مشهورند، بـه‌طوری‌ کـه در نگاه اول بیشتر شبیه بـه دستبندی رنگارنگ و شاد زنانه اسـت تا ساعت مچی! و البته صفحه‌ی ساعت، زیر انبوهی از الماس‌های رنگی و چشم‌نواز چندان بـه چشم نمی آید.

بهمین خاطر شاید بهتر باشد کـه بـه این ساعت مچی بـه‌ چشم دستبندی جواهرنشان نگاه کرد تا ساعتی برای نشان دادن زمان. قیمت این ساعت مچی لوکس ۲۶ میلیون دلار اسـت کـه آنرا تبدیل بـه ساعتی منحصر‌بـه‌فرد در مجموعه‌ی گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا کرده اسـت.

ساعت جیبی Patek Philippe Super Complication کلاسیک و اشرافی

یک ساعت جیبی شکیل با همان ظاهر کلاسیک ساعت‌های جیبی قدیمی و با قیمت عجیب و غریب یازده میلیون دلار. این ساعت طلای جیبی ۱۷ قیراطی درسال ۱۹۳۳ توسط کمپانی معروف ساعت سوئیسی «پتک فیلیپه» برای یک بانکدار ثروتمند بنام «هنری گیوز» ساخته شد و طراحی و ساخت آن پنج سال بـه‌طول انجامید. بد نیست بدانید کـه شرکت سوئیسی «پتک فیلیپه»، کـه درسال ۱۸۵۲ در ژنو سوئیس تأسیس شد.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های ساعت‌سازی جهان و تولیدکننده‌ی ساعت‌های مچی و جیبی لوکس و اشرافی اسـت. این شرکت بدلیل ساخت ساعت‌های مچی بسیار گران‌قیمت، اشرافی و پیچیده برای افراد سرشناسی چون «پاپ پیوس نهم»، «ملکه ویکتوریا» و «همسرش پرنس آلبرت» لقب «امپراطور ساعت مچی دنیا» را ازآن خود کرده اسـت.

کمپانی «پتک فیلیپه» بـه‌خاطر طراحی و ساخت ساعت‌های اشرافی کـه تمام قطعات موتور و بدنه‌‌ی انها تولید همین شرکت اسـت، برند محبوب معروفترین کلکسیونرهای ساعت دنیاست. ساعت جیبی «Patek Philippe Super Complication» بدلیل عملکرد خاصی کـه برای هر ساعت از شبانه‌روز دارد، در نوع خود پیچیده‌ترین ساعت جهان از نظر عملکرد اسـت.

ساعت مچی زنانه Jacob Co. Billionaire Watch؛ ساعت میلیاردرها

شاید اگر بدانید کـه فقط یک نمونه از این ساعت مچی زنانه ساخته شده اسـت، قیمت ۱۸ میلیون دلاری آن توجیه منطقی پیدا کند. البته دلیل قیمت سرسام‌آور این ساعت اشرافی ۲۳۹ قطعه الماس‌ درخشانی اسـت کـه در سر‌تا‌راس ساعت کار شده‌‌اند. کمپانی«Jacob Co» در ساعت مچی «Billionaire» کـه درحقیقت دستبندی پر از الماس‌های درشت اسـت، از موتور اختصاصی خودش یعنی «Caliber JCAM۰۹» استفاده کرده اسـت.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

یک موتور مکانیکی کوکی با ظاهر اسکلتون «قلب باز» اسـت کـه در رده‌ی ساعت‌های توربیون قرار می گیرد و متشکل از ۱۶۷ قطعه اسـت. قاب ساعت هم کـه این موتور اتوماتیک توربیون را در خود جای داده اسـت، از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده اسـت و عقربه‌های نشانگر دقیقه و ساعت هم باوجود آبکاری آبی رنگ از خوانایی بسیار خوب و قابل‌قبولی برخوردارند.

هرچند کـه موتور این ساعت مچی الماس‌نشان از معماری و ظاهر جذابی برخوردار اسـت، اما در حقیقت الماس‌های درخشانی کـه صفحه‌ی ساعت را احاطه کرده‌اند دلیل اصلی قیمت سرسام‌آور این ساعت ۱۸ میلیون دلاری هستند کـه بـه ساعت میلیادرها معروف اسـت.

ساعت مچی زنانه .۱۵۱۸ in Stainless Steel Patek Philippe Ref یک ساعت استیل خاص

هفتمین ساعت مچی از مجموعه‌ی گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا، ۱۱ میلیون دلار قیمت دارد. این ساعت مچی زنانه‌ی خاص، محصول کمپانی ساعت‌سازی سوئیسی «پتک فیلیپه» اسـت و بدلیل تعداد محدود «۴ شماره» و پوشش منحصر‌بـه‌فردی کـه دارد، توجه تعداد زیادی از افراد علاقه‌مند بـه ساعت‌های لوکس رابه خود جلب کرده اسـت.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

کمپانی «پتک فیلیپه» بـه تولید ساعت‌‌های مچی‌ زنانه‌ی طلایی و رزگلد معروف اسـت؛ اما این ساعت خاص بـه‌خاطر داشتن پوشش استیل، از سایر محصولات این برند متمایز اسـت.

ساعت مچی Hublot Big Bang تماما الماس

یک ساعت مچی خاص مردانه کـه برای ساخت تمام اجزای درونی و بیرونی‌ آن «حتی صفحه و عقربه‌ها» از الماس استفاده شده اسـت. با این کـه تعداد مشخصی الماس را می توان روی یک ساعت مچی جای داد اما کمپانی سوئیسی معروف «Hublot» در مجموع از ۱۲۸۰ الماس برای ساخت این ساعت استفاده کرده اسـت کـه وزن هر کدام از الماس‌ها حداقل ۳ قیراط اسـت.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

طراحان ساعت Big Bang برای پیدا کردن الماس‌های مورد نظرشان، یکسال زمان صرف کردند. اگر این سؤال ذهن‌تان را مشغول کرده اسـت کـه چـه کسی حاضر اسـت تا برای ساعتی تماما الماس ۵ میلیون دلار بپردازد؟ باید بگوییم کـه بیانسه خواننده‌ی معروف، برای تولد 43 سالگی همسرش جی زی، این ساعت رابه او هدیه داد.

ساعت مچی LOUIS MOINET METEORIS مسافری از ماه

یک ساعت مچی مردانه‌ی 4/6 دلاری بی‌نظیر از کمپانی سوئیسی Vacheron Constantin اسـت کـه از 740 قطعه‌ی کاملا دست‌ ساز، بندی از جنس پوست کروکودیل و بدنه‌ای از طلای سفید و از همه ی مهم‌تر سنگی آسمانی و کمیاب کـه از کره‌ی ماه آورده شده اسـت، تشکیل شده اسـت.

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

این ساعت مچی مردانه‌ی شکیل از مجموعه‌ی گران‌ ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا، کـه تنها چهار شماره ازآن در دنیا موجود اسـت، مجهز بـه سیستم روز‌شمار همیشگی اسـت و بهمین دلیل با همراه داشتن آن حساب تمام لحظات در دستان شماست.

ساعت مچی 2667 Breguet Antique Number؛ عروسک جیب شما

برندهای لاکچری که نخریدن شان بهتر از خریدن شان است

ساعتی شیک ودر عین‌ حال سنتی از برند اصیل Breguet کـه بـه قول کارشناسان مد، هم چون یک عروسک در جیب شماست. این ساعت جیبی کـه 4/5 میلیون دلار قیمت دارد دارای دو موتور اسـت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403