GPS مکان یاب در پاسپورت یا گذرنامه ایرانی شایعه یا واقعیت + فیلم


واکنش رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی به فیلم وجود جی پی اس در گذرنامه مردم ایران گذرنامه ایرانی موضوعات مطرح شده در مورد ایرانیان توسط عده ای بسیار بال و پر داده میشود تا شاید شایعاتشان جنجال جدیدی ایجاد کند . گذرنامه ایرانی یکی از مواردی بوده است که اخیرا سوژه شده و... نوشته GPS مکان یاب در پاسپورت یا گذرنامه ایرانی شایعه یا واقعیت +...

واکنش رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی به فیلم وجود جی پی اس در گذرنامه مردم ایران

GPS مکان یاب در پاسپورت یا گذرنامه ایرانی شایعه یا واقعیت + فیلمGPS مکان یاب در پاسپورت یا گذرنامه ایرانی شایعه یا واقعیت + فیلم

گذرنامه ایرانی

موضوعات مطرح شده در مورد ایرانیان توسط عده ای بسیار بال و پر داده میشود تا شاید شایعاتشان جنجال جدیدی ایجاد کند .

گذرنامه ایرانی یکی از مواردی بوده است که اخیرا سوژه شده و در فیلمی مدعی شده اند که دستگاه GPS یا همان مکان یاب در گذرنامه ایرانیان وجود دارد .

فیلم جی پی اس در گذرنامه پس از انتشار واکنش هایی را در پی داشته است که یکی از این واکنش ها از سمت رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی بوده است .

جناب سرهنگ مجید صمدی قویا با تکذیب وجود مکان یاب در گذرنامه مردم ایران وجود تراشه الکتریکی در گذرنامه 90 کشور دنیا را امری عادی خواند که جزئی از گذرنامه الکترونیکی می باشد .

انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وجود GPS در گذرنامه‌ها و واکنش‌های پیرامون آن، ما را بر آن داشت تا صحت و سقم موضوع را از اداره گذرنامه و مهاجرت نیروی انتظامی جویا شویم.

سرهنگ مجید صمدی رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در خصوص وجود GPS در گذرنامه‌ها اظهار داشت:‌ اعلام مطلبی مبنی بر اینکه GPS در گذرنامه‌ها نصب شده است، موضوعی غیرتخصصی و خنده‌دار است.

GPS مکان یاب در پاسپورت یا گذرنامه ایرانی شایعه یا واقعیت + فیلمGPS مکان یاب در پاسپورت یا گذرنامه ایرانی شایعه یا واقعیت + فیلم

پاسپورت مردم ایران

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی تصریح کرد: ایران همانند 90 درصد کشورهای دنیا گذرنامه‌اش الکترونیکی است و براین اساس تراشه‌ای الکترونیکی در آن نصب شده است.

سرهنگ صمدی ادامه داد: در روی جلد گذرنامه نیز علامتی شبیه دوربین حک شده است که به صورت شفاف اعلام می‌کند که گذرنامه الکترونیکی است.

وی با اعلام عضویت جمهوری اسلامی ایران در PKD که مرکز آن در کانادا است، خاطرنشان کرد: بر این اساس گذرنامه‌های صادر شده در جمهوری اسلامی ایران، الکترونیکی بوده که نشانه‌ای ازاستاندارد بودن این گذرنامه‌ها در مجامع بین‌المللی است.

فیلم ادعای مکان یاب در گذرنامه مردم ایران را در زیر مشاهده میفرمایید .

دانلود مکان یاب در گذرنامه ایرانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد