بازارگاه الکترونیکی حمل بار رونمایی شد


بازارگاه الکترونیکی حمل بار رونمایی شد

عصر خودرو- با حضور وزیر راه و شهرسازی، از بازارگاه الکترونیکی نت بار رونمایی شد. یکی از مزیت‌های این سامانه حذف واسطه ها در روند صدور بارنامه است.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، محمد میرزایی منش در حاشیه رونمایی از سامانه نت بار اظهار کرد این سامانه مختص صنعت حمل و نقل کشور و در 12 فاز طراحی شده است.

وی تصریح کرد: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی فاز اول این سامانه به بهره‌برداری رسید در این سامانه دو مرکز ثبت بار شامل باربری ها کارخانجات صاحبان بار عمده و مردم وجود دارد که بارها روی اپلیکیشن راننده ها می نشیند.

وی تصریح کرد: شرکت های باربری در سامانه مذکور بدون دخل و تصرف در کرایه ها بارها را به رانندگان ارجاع داده و کمیسیون خود را دریافت می کنند.

وی ادامه داد رانندگان پس از رویت کرایه بارگیری را انجام داده و به طور کلی پروسه انتقال بار بدون دریافت هیچ مبلغ اضافه ای در سراسر کشور انجام می شود.

میرزایی با تاکید بر اینکه هزینه های اضافی را به مشتریان صاحبان کالا و راننده ها تحمیل نمی‌کنیم گفت حذف واسطه ها یکی از مزیت‌های این سامانه است تاکنون 4500 راننده این اپلیکیشن را بر روی موبایل های خود نصب کرده‌اند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی