شهردار میدان شهر: زورمندان نمی‌گذارند کارم را آغاز کنم


ظریفه غفاری، حدوداً پنج ماه قبل ازطریق روند رقابت آزاد در بست رتبه دوم به‌حیث شهردار میدان شهر، مرکز ولایت میدان وردک گماشته شد و تا هنوز به دلایل ممانعت زورمندان، کارش را آغاز نکرده است. ظریفه غفاری می‌گوید که از زمان کامیاب شدنش در این بست تا اکنون در کابل زندگی می‌کند. او در مورد موانع آغازکارش در این سمت گفته است که در آن زمان به...

شهردار میدان شهر: زورمندان نمی‌گذارند کارم را آغاز کنم

ظریفه غفاری، حدوداً پنج ماه قبل ازطریق روند رقابت آزاد در بست رتبه دوم به‌حیث شهردار میدان شهر، مرکز ولایت میدان وردک گماشته شد و تا هنوز به دلایل ممانعت زورمندان، کارش را آغاز نکرده است.

ظریفه غفاری می‌گوید که از زمان کامیاب شدنش در این بست تا اکنون در کابل زندگی می‌کند. او در مورد موانع آغازکارش در این سمت گفته است که در آن زمان به دلایل برخی مصلحت‌ها و ممانعت زورمندان قومی نتوانسته کارش را آغاز کند.

خانم غفاری، قرار بود روز شنبه ۲۴ قوس، بر اساس حکم شماره ۷۱۶ مقام عالی ریاست جمهوری، از سوی مقام‌های محلی ولایتمیدان وردک معرفی شود.

ظریفه غفاری، می‌گوید که از طرف حاجی غلام محمد برادر حاجی محمد موسی که مشاور رئیس جمهور است ممانعت صورت گرفته است. حاجی غلام محمد نیز تأیید کرده که مانع معرفی خانم غفاری در این بست شده است. وی ابرازداشته است که این خانم با جعل در این بست، کامیاب شده است.

گفتنی است که با وجود برخی چالش‌ها و مشکلات در برابر زنان در افغانستان، عذرا جعفری، اولین شهردار زن در این کشور می‌باشد که به‌عنوان شهردار شهر نیلی ولایت دایکندی، انتخابشده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی