معرفی و دانلود رایگان فیلم هزار پا با کیفیت های مختلف


دانلود فیلم هزار پا (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://karanmovie.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%BE%D8%A7/) با کیفیت های مختلف مورد توجه شما قرار بگیرد. مشخصات کلی...

پول‌نیوز -در این مطلب قصد داریم به معرفی فیلم هزارپا برای شما همراهان عزیز بپردازیم. در ابتدا مشخصات کلی فیلم را بیان می کنیم و در ادامه خلاصه ای از داستان فیلم و همچین بررسی کوتاهی درمورد این فیلم ارائه خواهیم داد. در صورتی که شما نیز به فیلم های کمدی و طنز عللاقه مند هستید، تا پایان این مطلب با ما همره باشید. امیدواریم مطلب معرفی و دانلود فیلم هزار پا با کیفیت های مختلف مورد توجه شما قرار بگیرد.
معرفی و دانلود رایگان فیلم هزار پا با کیفیت های مختلف


مشخصات کلی فیلم هزارپا
عنوان: هزار پا
نوع فیلم : اجتماعی – کمدی
کارگردان: ابوالحسن داودی
فیلم نامه نویس ها : مصطفی زندی – امیر برادران – پیمان جزینی
سال تولید: 1395
بازیگران: رضا عطاران، سپند امیرسلیمانی، سارا بهرامی، جواد عزتی، امید روحانی، مهران احمدی، شهره لرستانی،لاله اسکندری، علی صالحی، محمد نادری، حسین حسینیان، شهین تسلیمی، امیرمهدی ژوله، علی یعقوبی، ارشا اقدسی، مهدی جعفری، نعیمه نظام دوست، حسین سلیمانی، غلام میرزایی، علی عامل هاشمی، سعید امیرسلیمانی، مبین رستگار، فرید شهریاری، بهرام ابراهیمی، پیام زمانی، حمیدرضا فلاحی، منصور نوری، امیر صادقی، سینا رازانی، اشکان منصوری

خلاصه داستان فیلم هزار پا:
در اوایل دهه 60 رضا و منصور دو دوست صمیمی می باشند که کارشان سرقت و دله‌دزدی‌ بود. یک روز رضا از طریق مادرش که برای وی به دنبال دختری مناسب می گشت ، فهمید الهام، که خانواده‌ای بسیار ثروتمند دارد قصد ازدواج با پسری دارد که جانباز است. رضا که یک پایش را در تصادف از دست داده و از پایی مصنوعی استفاده می‌کند، فرصت را مغتنم می‌شمرد تا از این طریق به دختر نزدیک شود. وی به محل کار الهام که یک آسایشگاه جانبازان را می‌چرخاند می‌رود و به هر بهانه‌ای شده برای خودش کاری دست و پا می‌کند تا رگ خواب الهام را به دست آورد و در ادمه اتفاقا های جالب و خنده دار زیادی رخ می دهد.

نقد و بررسی هزار پا
عدم توانایی ساختن قصه های فرعی یکی از مسائل و مشکلات عمده سینمای ایران می باشد. در فیلم هزار پا، قرار است قصه شیرین‌ خانـم و آقاکامران و ماشین پیکان قرمزرنگ او، تبدیل به خط فرعی قضیه رضا شود و تا پایان به موازات آن حرکت نماید و در انتها در بخـشی به هم متصل شوند و یک نتیجه نهایی به وجود آید. ولی در این قصه، فیلم‌نامه‌نویس‌ها و همچنین کارگردان بسیار نامتمرکز و آشفته داستان را پیش می برند که در صحنه پایانی بجای آزادی رضا و الهام، درگیری تبهکاران با مجاهدین مرکزیت ماجرا قرار می‌گیرد، انگار که فیلم تهیـه شـده تا در انتها از سوراخ‌ سوراخ شدن و پـس هم منفجر شدن پیکان و پـس داد و بیدادها و عکس‌العمل‌های آقاکامران بخندیم و فیلم به پایان برسد. انگار تهیه کنندگان فیلم فراموش کرده‌اند که اصل داستان فیلم‌شان چه بوده است. در واقع می توان گفت با توجه به خط قصه فرعی فیلم که بسیار تکراری و بی مورد است واقعاً نیازی به سه فیلم نامه نویس برای نوشتن هزارپا نبوده است.

در سایت ویکی پدیا توصیحات بیشتری درمورد نقد این فیلم بیان شده است. شما می توانید برای مشاهده و دانلود فیلم هزار پا با کیفیت های مختلف (متوسط، خوب، عالی) به سایت کاران مووی مراجعه بفرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...