دعوت مقام صهیونیستی به قطع سر رهبران جنبش «حماس»


دعوت مقام صهیونیستی به قطع سر رهبران جنبش «حماس»

معاون رئیس کنست رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تحریک آمیز گفت: ما باید رهبران فلسطین از جمله «محمود عباس» و «العالول» را ترور کنیم و سر رهبران حماس را قطع کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، سیاستمدارن صهیوینستی در کمپین تحریک آمیز و دعوت به انتقام از فلسطینی و رهبرانشان با یکدیگر مسابقه گذاشته اند، به طوری که «اورن حازان» عضو کنیست و اعضای حزب لیکد در اظهاراتی به شبکه یک رژیم صهیونیستی گفت: باید با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و معاون وی «محمود العالول» تصفیه حساب شود.

حازان گفت که بنیامین نتانیاهو امروز نخست وزیر و وزیر امنیت است و باید بازدارندگی را برگرداند و تخریب منازل فلسطینی و تعقیب خرابکاران هیچ سودی نداشته است و باید انتقال فلسطینی ها از مکانی به مکان دیگر متوقف شود و سیاست ترورها از سرگرفته شود.

وی ادامه داد: ما باید پس از ترور رهبران حماس و قطع سرشان، آنها را در چاههای عمیق پرتاب کنیم، به جای اینکه دفن جوانانمان را ادامه دهیم.

این عضو لیکود گفت: ترجیح می دهد که شب و روز« فاشیسم و نژادپرست» نامیده شود، به جای اینکه برداران و خواهرانمان را دفن کنیم.

«عبدالله الأتیره» عضو شورای انقلاب جنبش فتح در پاسخ به این دعوت تحریک آمیز حازان برای ترور رهبران فلسطین گفت: این تهدیدها تنها قدرت و اراده رهبری فلسطین را برای مقابله با برنامه های اشغالگران افزایش می دهد.

الاتیره گفت: دعوت به اخراج و تصفیه حساب« ابوجهاد العالول» نماینده فلسطینی تنها باعث افزایش پایداری و مقابله با اشغالگران می شود؛ هرچقدر زمان طولان بکشد یا کوتاه باشد.

وی ادامه داد: نه حازان و نه نتانیاهو و نه سران پیشین صهیونیستی نتوانستند اراده و عزم ملت فلسطین و رهبران آن را درهم بشکنند.

سازمان آزادیبخش فلسطین، چهار شنبه گذشته رژیم صهیونیستی را مسئول کامل فراخوانی های شهرک نشینان تندرو برای ترور رئیس تشکیلات خوگردان فلسطین دانستند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد