مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه جمعه تا صبح شنبه


تاکید وزیر اطلاعات بر وجود تعامل خوب میان سرویس های امنیتی ایران و آذربایجان پس از دیدار با علی اف، نامحدود دانستن نگرش ایران در گسترش روابط با ترکیه از سوی واعظی در دیدار با اردوغان، تاکید سفیر ایران در دوبلین بر عزم ایرلند برای توسعه همکاری با تهران، ادعای پاسخگویی ایران به جای محکوم کردن بن سلمان از سوی پمپئو؛ خودداری ترامپ از همنشینی با...

انرژی | ایرنا | 25 دقیقه پیش |12/15/2018 7:58:38 AM 43 بازدید

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه جمعه تا صبح شنبه
اخبار داخلی
**********
* باکو - ایرنا - وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، شامگاه جمعه پس از دیدار با الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان، گفت: تعامل بسیار خوبی بین سرویس های امنیتی و اطلاعاتی دو کشور ایران و آذربایجان برقرار است.

* تهران- ایرنا- رئیس دفتر رئیس جمهوری روابط و همکاری‌های ایران و ترکیه را مثبت و روبه گسترش دانست و گفت: هیچ مانع و محدودیتی در مسیر گسترش روابط در بخش‌های مختلف به ویژه مناسبات تجاری و اقتصادی با ترکیه قائل نیستیم.

لندن – ایرنا – سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوبلین با اشاره به سفر هیات گروه دوستی پارلمانی ایران به ایرلند گفت: سطح بالای ملاقات‌های صورت گرفته نشان دهنده این واقعیت است که طرف ایرلندی مصمم به توسعه همکاری ها با ایران است.

* بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: سیاست دولت استفاده از ظرفیت بازارچه های مرزی و گمرکات فعال در مرزهای کشور است.

* باکو - ایرنا - مدیر کل گمرکات گرجستان، روز جمعه در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، گفت: با توجه به تلاش گرجستان در جهت تطبیق قوانین و مقرارت با اتحادیه اروپا از اوایل سال 2019 شاهد تغییرات گسترده ای در مقررات گمرکی این کشور خواهیم بود.

اخبار خارجی
**********
* نیویورک- ایرنا- وزیر خارجه آمریکا در فرافکنی وقیحانه می گوید علاوه بر کسانی که در قتل خاشقچی باید مسئول شناخته شوند، عوامل ایران در منطقه هم باید پاسخگو شوند!

* تهران- ایرنا- یک نشریه آمریکایی نوشت: رئیس جمهوری این کشور که سال گذشته قصد داشته پیام نوروزی را در کنار فرزند شاه مخلوع به ایران بدهد، با هشدار تیم امنیتی ملی خود از این کار منصرف شده است.

* کوالالامپور- ایرنا- «اسکات موریسون» نخست وزیر استرالیا روزشنبه اعلام کرد که کشورش بر حمایت خود از برجام ادامه می دهد.

* بغداد - ایرنا - در اعتراض به ادامه نقض حریم هوایی عراق، بغداد سفیر ترکیه در این کشور را به وزارت امور خارجه فراخواند.

* تهران- ایرنا- عربستان با وجود اعلام استقبال از توافق اخیر طرف های یمنی در مذاکرات سوئد و ادعای حمایت از راه حل سیاسی در یمن، بار دیگر مناطق مسکونی و مزارع شهروندان این کشور را در استان مرزی صعده به شدت گلوله باران کرد.

*اسلام آباد - ایرنا - رسانه پاکستانی اعلام کرد که در حمله افراد مسلح به کاروان نیروهای امنیتی در نزدیکی منطقه «تربت» ایالت بلوچستان 6 نیروی سپاه مرزی این کشور کشته و 14 نیرو نیز زخمی شدند.
شبد**9416**9122
برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت اصلی خود زشت پنداری چیست؟