بسته‌ی دانلودی Silver Lining بازی Spider-Man هفته‌ی آینده منتشر می‌شود


بسته‌ی دانلودی Silver Lining بازی Spider-Man هفته‌ی آینده منتشر می‌شود

سونی و استودیوی اینسومنیاک گیمز اعلام کرده‌اند که سومین و آخرین بسته‌ی دانلودی بازی Spider-Man یعنی Silver Lining هفته‌ی آینده به انتشار می‌رسد. در بسته‌ی دانلودی Silver Lining، اسپایدرمن را در میان درگیری مرگباری بین «سمور نقره‌ای»‌ (Silver Sable) و «کله‌چکشی»‌ (Hammerhead) مشاهده می‌کنیم. این بسته همچنین دارای لباس اسپایدرمن از انیمیشن...

سونی و استودیوی اینسومنیاک گیمز اعلام کرده‌اند که سومین و آخرین بسته‌ی دانلودی بازی Spider-Man یعنی Silver Lining هفته‌ی آینده به انتشار می‌رسد.

در بسته‌ی دانلودی Silver Lining، اسپایدرمن را در میان درگیری مرگباری بین «سمور نقره‌ای»‌ (Silver Sable) و «کله‌چکشی»‌ (Hammerhead) مشاهده می‌کنیم. این بسته همچنین دارای لباس اسپایدرمن از انیمیشن جدید Spider-Man: Into The Spider-Verse خواهد بود و از دو لباس دیگر با نام‌های Cyborg و Aaron Aikman نیز بهره می‌برد. استریم‌های Just Facts از «جی جوناه جیمسون جونیور» (J Jonah Jameson Jr) هم با قسمت‌های جدید در این بسته به‌روزرسانی خواهد شد و بیشتر از او خواهید شنید که از تهدیدآمیز بودن اسپایدرمن برای نیویورک می‌گوید.

بازی Spider-Man بدون شک موفقیتی بزرگ برای سونی و اینسومنیاک گیمز بود و علاوه بر رسیدن به صدر پرفروش‌ترین‌ها در بریتانیا، آمریکا و حتی ژاپن، رکورد سریع‌ترین فروش بین تمامی عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 را نیز از آن خود کرد و حال مشاهده می‌کنیم که همچنان در حال گسترش و رشد بیشتر است. بسته‌ی دانلودی سوم و آخر این عنوان پس از The Heist و Turf Wars یعنی Silver Lining، در 18 دسامبر مصادف با 27 آذر در دسترس قرار خواهد گرفت. اکنون تریلر تازه‌ای را که از این بسته‌ی دانلودی منتشر شده است، مشاهده می‌کنید:

نظر شما راجع به بسته‌های دانلودی بازی Spider-Man چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بسته‌ی دانلودی Silver Lining بازی Spider-Man هفته‌ی آینده منتشر می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی