بیشترین پرونده قضایی کنگان مربوط به حوزه صنعت است


بیشترین پرونده قضایی کنگان مربوط به حوزه صنعت است

بوشهر – ایرنا – رییس دادگستری شهرستان کنگان استان بوشهر گفت: درحال حاضر بیشترین پرونده های قضایی محاکم قضایی این شهرستان مربوط به صنعت و اختلاف کارفرمایان و کارگری است.

کیامرث شفیعی روز جمعه درحاشیه برگزاری میز خدمت دادگستری شهرستان کنگان در مصلای کنگان در گفت وگو با ایرنا افزود: سیستم قضایی با نهایت دقت و سرعت تلاش کرده تا با رسیدگی به این پرونده ها مشکلات این حوزه را برطرف کند.
وی یادآورشد:در چهار ماه گذشته قریب 3000 پرونده در دادگستری و شوراهای حل اختلاف تشکیل که بخش قابل توجهی از آنها مختومه شده است.
شفیعی اظهارداشت: در 4 ماه گذشته بدلیل اضافه شدن 2 نیرو به جمع پرسنل قضایی روند رسیدگی به پرونده ها سیر صعودی داشته و خوشبختانه رضایت مندی مردم را به همراه داشته است.
رییس دادگستری شهرستان کنگان افزود: البته بدلیل گستره جرائم ، افزایش نیرو و نیز تخصیص اعتبار در حوزه زیرساخت و تجهیزات محاکم قضایی این شهرستان ضروری است.
وی گفت: هدف ازبرگزاری میزخدمت ، تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات آنها در قالب مشاوره های حقوقی بوده که قریب 50 نفر به دادستان ، قضات ، بازپرس و دادیاران شعبه اول و دوم و شوراهای حل اختلاف مراجعه و مشاوره های لازم به آنها داده شد.
7208/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس