نماینده ولی فقیه: بیمارستانهای دولتی گیلان رسیدگی می خواهند


نماینده ولی فقیه: بیمارستانهای دولتی گیلان رسیدگی می خواهند

رشت-ایرنا-نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مشکلات مراکز درمانی دولتی استان بر لزوم توجه به رفع مشکلات و ساماندهی بیمارستان ها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت:هم اینک مسئول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گیلان حضور دارد و امیدواریم به مشکلات بیمارستان های دولتی رسیدگی شود.
وی تصریح کرد: بعضی از بیمارستان های دولتی گیلان متعلق به دوران قاجارند و در حد مردم با فرهنگ استان نیستند .
خطیب جمعه رشت افزود: گیلان ازاین بابت از سایر استان ها خیلی عقب افتاده تر است و این در حالی است که ما پزشکان و متخصصان حاذقی داریم.
آیت الله فلاحتی با بیان این که ساخت بیمارستان یکهزار تختوابی لاکانشهر رشت نیز تصویب شده اما هیچ خبری از آغاز به کار آن نیست متذکر شد: با توجه به فرسودگی بیمارستان های دولتی ، از دولتمردان تقاضا داریم بیمارستان های ما تجهیز و همچنین احداث بیمارستان یکهزار تختخوابی لاکانشهر رشت آغاز شود.
امام جعمه رشت در ادامه سپاه را نهادی مقدس و برگرفته از مردم عنوان کرد و زیر سئوال بردن آن را ناجوانمردانه و به مثابه حمله به انقلاب اسلامی دانست.
وی افزود: همچنین بعضی از مسئولان در مورد سند الگوی اسلامی ایرانی صحبت می کنند و این الگو را برای سال 1400 ترسیم کرده اند که مسئولان باید از هم اینک این سند را ارایه دهند.
آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: پس از سپری شدن 40 سال از انقلاب شکوهمند ، مسئولان تازه می خواهند الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی را عملیاتی کنند ، این در حالی است که دشمنان این نظام با مهندسی در خانه های ما رخنه کرده و ما نیز با وعده های سرخرمن عنوان می کنیم سال 1400 الگوی اسلامی ایرانی را پیاده خواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به سخنان چهارشنبه رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که همه مردم به ویژه مسئولان و دولتمردان مراقب باشند که دشمن برای سال 98 نقشه کشیده و گرچه نقشه های دشمنان تاکنون لو رفته اما همه ما باید هوشیار باشیم.
آیت الله فلاحتی بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری آمریکا دشمن خبیث و حیله گری است و ما به طور کامل نقشه دشمن را می دانیم و برای مردم افشا می کنیم.
وی تصریح کرد: نقشه دشمن در سه بخش فشار اقتصادی ، فشار روانی و فشار عملی پایه ریزی شده که در این بین برخی عناصر انقلابی از راه برگشته و برای حل مشکلات دل به بیگانگان بسته اند.
وی افزود: البته انقلاب اسلامی ایران همانند سایر انقلاب های جهان ریزش هایی داشته اما در کنار این ریزش ، چند برابر رویش نیز داریم و دشمن نیز در این راستا مترصد است که ما از نقاط قوت خود صرف نظر کنیم تا آنان بتوانند سرنوشت و آینده ما را در دست گرفته و بر ما مسلط شوند.
امام جمعه رشت در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به مسئله گرانی و تورم اظهار داشت: دولت وعده هایی داده که با این تورم و گرانی موجود ، دستمزدهای کارگران را افزایش می دهد که این دستمزدها باید به گونه ای باشد که آنان بتوانند با این تورم و گرانی مقابله و مبارزه کنند.
وی همچنین با اشاره به مشکل به وجود آمده برای جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: نمی دانیم چرا بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبارزان بیمه های تکمیلی را به مراکز اداری ارجاع داده و این عزیزان را دچار مشکل کرده که در این راستا انتظار داریم که بنیاد شهید به این امور رسیدگی کند چون ردیف بودجه ای از اول سال تنظیم نشده تا جانبازان و ایثارگران برای مسایل مربوط به درمان به مراکز خود مراجعه کنند.
7285 /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات