استاندار البرز و مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی دیدار کردند


استاندار البرز و  مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی دیدار کردند

به گزارش ایرنا روز جمعه ایرنا ، عزیزاله شهبازی در دیدار با سید ضیاء هاشمی با تشریح اهمیت و ظرفیت های استان البرز ، گفت: البرز بستر امنی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که این فرصت های کم نظیر باید به نحو مطلوب اطلاع...

به گزارش ایرنا روز جمعه ایرنا ، عزیزاله شهبازی در دیدار با سید ضیاء هاشمی با تشریح اهمیت و ظرفیت های استان البرز ، گفت: البرز بستر امنی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که این فرصت های کم نظیر باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.
استاندار جدید البرز با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید دستاوردهای بزرگی را به ارمغان آورده است اظهار داشت: مردم باید از خدمات خدمتگزاران خود در نظام و دولت آگاه شوند تا امید و نشاط بیشتری داشته باشند.
شهبازی که چهارشنبه گذشته با رای اعتماد هیات دولت به عنوان ششمین استاندار البرز انتخاب شد با یادآوری اینکه استکبار با هجمه های رسانه ای و تبلیغاتی درصدد ایجاد اختلال در نظم و اقتصاد کشور است تاکید کرد که رسانه ها باید آگاهانه و هوشیار در راستای خنثی نمودن دسیسه ها اقدام کنند.
وی گفت: جمهوری اسلامی با شعار استقلال و آزادی به پیروزی رسید و این امر دشمنان را آزرده خاطر کرده از این رو همواره به دنبال مقابله با این اهداف بوده اند.
استاندار البرز افزود: نظام جمهوری اسلامی همواره از تنگناهای دشمنان سربلند خارج شده و به طور قطع با اتحاد و انسجام از این برهه حساس نیز عبور خواهد کرد.
وی با تقدیر از همراهی رسانه های استان در تنویر افکار عمومی و همراهی با نظام و دولت عنوان کرد: در این رابطه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در البرز نیز حضور فعال و موثری دارد.
استاندار البرز همچنین با قدردانی از حسن اعتماد وزیر کشور که در ادامه آن اعتماد هیات وزیران را همراه داشت، عنوان کرد: در البرز، برنامه محور در راستای تحقق اهداف نظام و برنامه های دولت اقدام خواهم کرد.
شهبازی گفت: در روز معارفه رسمی از برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود در این استان اطلاع رسانی خواهم کرد.
در ادامه این دیدار مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت استان البرز از منظر تنوع اقوام و ویژگیهای فرهنگی و اجتماعی برای استاندار جدید البرز در تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت کرد.
سید ضیاء هاشمی تاکید کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی مسوولان برای خدمت رسانی و به دنبال آن تقویت احساس امید و نشاط اجتماعی است.
عزیزاله شهبازی استاندار جدید البرز دارای مدارج کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران، دکترای سیاست گذاری عمومی از مرکز علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، جانباز دوران دفاع مقدس و استاد و عضو هیات علمی دانشگاه با تالیف چندین کتاب تخصصی است.
سرپرست استانداری البرز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی البرز، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان به مدت پنج سال، معاون فرماندار اهواز، معاون فرماندار بهبهان، بخشدار بهبهان، مدیرکل بنیاد شهید خوزستان، مدیر کل تقسیمات کشوری استان خوزستان، مدیر کل حراست استانداری سیستان و بلوچستان و کارشناس سیاسی وزارت کشور از سوابق مسوولیتی و اجرایی 'عزیزاله شهبازی 'است.
البرز با حدود سه میلیون نفر جمعیت دارای 6 شهرستان است که در خرداد ماه سال 89 به استان تبدیل شد.
6993
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟