تیم البرز قهرمان رقابت های کشوری کونگ فو بانوان شد


تیم البرز قهرمان رقابت های کشوری کونگ فو بانوان شد

سنندج - ایرنا - رقابت های کشوری کونگ فو بانوان در سنندج شامگاه پنجشنبه پایان یافت که در نتیجه آن تیم البرز قهرمان و تیم های کردستان و اردبیل دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در نتایج انفرادی و در وزن منفی 48 کیلوگرم شبنم نیک نژاد (کهکیلویه) اول، شیلان هاجری (کردستان) دوم شدند و مهسا عنایتی(اصفهان) و راضیه شریفی(بوشهر) به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.
در وزن منفی 51 کیلوگرم زهرا فریور(اردبیل) اول، آتوسا جعفری(کردستان) دوم و رها مولایی(آذربایجان غربی) و ساحره گراونویان(اصفهان) به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن منهای 54 کیلوگرم رویا مولابیگی(ایلام) اول و زهرا اصانلو(البرز) دوم شدند. در همین وزن رویا منصوری(آذربایجان غربی) و نگار آقایی(کردستان) به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در وزن منهای 58 کیلوگرم نیز بهاره ندرخانلو(البرز) اول، سعیده محمدی(کهکیلویه و بویراحمد) دوم و شیوا کریمی(اصفهان) و رویا آموختن(قزوین) مقام سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن منهای 62 کیلوگرم زهرا علیزاده(آذربایجان شرقی) اول، مهری محمدی(اردبیل) دوم و سیده زهرا مرادی(فارس) و معصومه مندمی(کردستان) به طور مشترک سوم شدند.
در وزن منفی 66 کیلوگرم مهدیه هاشمی(تهران الف) اول، زهرا بیات(تهران ب) دوم شدند. در همین وزن شیلان مولایی(کردستان) و زهره خسروانیان(فارس) به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در وزن منفی 71 کیلوگرم الهام میرسلیمی(البرز) اول، شادی کردی(کردستان ب) دوم و لیلا اسدی(زنجان) و زهرا هادی(اردبیل) به طور مشترک سوم شدند.
در وزن منفی 76 پریناز امجدیان(تهران) اول، هانیه همراهی(کرمان) دوم شدند و آرزو سقایی(اصفهان) و مونا شیخ الاسلام(کردستان) به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در وزن منفی 81 کیلوگرم ملیکا کُرد(البرز) اول، زهرا کریمی(اصفهان) و الهام عبدی(اردبیل) و نگین خسروی(کردستان ب) به صورت مشترک سوم شدند.
6108

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت